chewable vita-c 100mg

Perlu ke vitamin untuk anak-anak ni? Sejujurnya saya katakan, tidak perlu dengan syarat anak-anak tidak cerewet makan. Makan ikan, daging, telur, sayur-sayuran, buah-buahan, kekacang dan hasil tenusu dengan lengkap seperti piramid makanan sesuai dengan keperluan hariannya dan betul cara penyediaannya.

Namun begitu, kebanyakkan kanak-kanak hari ni sangatlah memilih makanan. Walaupun tidak semua begitu. Ada setengahnya hanya nak makan nasi + telur + kicap sahaja. Macam dalam iklan tv tu, anaknya hanya nak makan hotdog je. Huhu. Macam mana mereka nak dapat khasiat yang lain?

Di sinilah pentingnya pengambilan vitamin anak-anak. Kanak-kanak yang sedang membesar memerlukan zat dan nutrien yang penting dalam pertumbuhannya. Contohnya protein untuk tumbesaran, kalsium untuk membentuk tulang dan gigi yang kuat dan sihat, DHA untuk perkembangan otak dan mcm2 lagi.


Klik sini untuk senarai vitamin yang disyorkan untuk kanak-kanak --- >> SINI

Kali ni nak fokus kepada vitamin tersohor untuk kanak-kanak, Chewable Vita-C 100mg.


Menguatkan Fungsi Imunisasi. Tubuh badan anda boleh melakukan banyak perkara, tetapi ia tidak boleh membuat atau menyimpan vitamin C.
  • Membantu mengekalkan pertahanan semulajadi tubuh badan
  • Membantu anda menjaga kesihatan gigi dan gusi serta struktur tulang. Ia sangat penting bagi gigi yang kuat dan gusi yang sihat
  • Meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging
  • Untuk kesihatan tulang, gigi, gusi serta juga struktur am tubuh badan
Jom review testimoni daripada mommies yang dah bagi vitamin terhebat Shaklee untuk anak-anak tercinta mereka ---->> TESTIMONIAL VITAMIN KANAK-KANAK.

Berminat? Jom SMS/ WhatsApp saya di 0182704872 untuk sebarang pertanyaan. 


Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan