testimonial : vitamin kanak-kanak

Ok. Review secara pantas, testimonial vitamin untuk kanak-kanak.

FB : Iffah Anuar:
"Alhamdulillah. saya juga berikannya pada Faheem. Alhamdulillah, travel from Sgr - Cherating- Tgn - Melaka - Sgr...  ke ladang ayah, berpanas hujan..main lumpur..Faheem tidak demam/selesema/muntah2 spt sepupu yg lain.. Alhamdulillah...

Sy juge dah tidak bermusuh dengan matahari :) kalo dulu x boleh kne matahari migrain+rashes..+ demam + sakit2 sendi smp x boleh bgn..syukur.. setelah 1 Yr+ tekun amalkan shaklee"

FB : Beeha Yunos
"Since saya bg anak saya meashakes+omega, mmg dia jarang selsema (kalau tak sebulan sekali sure g pakar kanak2) dan susu mmg abis aje..dan makan pon selera..alhamdulillah..sayur sume makan, dah tak de masalah tak nak makan..and kalau demam atau selsema, 2 hari dah baik..alhamdulillah..akhirnya saya temui supplement yg serasi utk anak saya :)

FB : Rafaliah
" Irfan salah satu contohnya..dulu every mth demam, batuk n selsema pastu siap kena asthma attack. AlhamduLILLAH skang ni sgt better..:-) " 

FB : Azra Balqis Irdina
"bagus jugak mealshake nie ye..ank sy dlu x mo mkn..ble nk bg mkn msti nyorok blakang pintu..skrg lepas sy bg die mealshake..mkn mcm x ingt dunia..ble x bg mkn msti mrh..skrg sayur2 pon die mkn..dlu die paling benci kt sayur..gembira hati sy tgk die da berselera..pipi pon da berisi.." 


Nak tahu vitamin apa? Jom klik sini ---> VITAMIN KANAK-KANAK

Berminat? Jom SMS/ WhatsApp saya di 0182704872 untuk sebarang pertanyaan. 

Comments

Popular posts from this blog

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan