Promosi Shaklee April 2020

Assalamualaikum dan hai. Hari ini 2 April. Cikgu Ije baru berkesempatan untuk berkongsi Promosi Shaklee pada bulan ini. 


Sempena menyambut bulan Ramadhan yang bakal tiba 2 April ini Shaklee membuat Promosi Puasa Dengan Shaklee untuk produk popular bulan Ramadhan, iaitu:

Tidak ketinggalan juga promosi produk Shaklee nombor 1 di Malaysia, Vivix!


1. Promosi Cinch Shake Mix (Twinpack @10%)


Menarik sungguh Cinch Shake Mix ni. Didatangkan dengan 3 pilihan perisa, anda boleh pilih kombinasi mana yang anda mahukan! Jommmm gabung 2 antara 3 perisa pilihan yang ada:
  • Cafe Latte
  • Chocolate
  • Vanilla
Bulan puasa ialah bulan terbaik untuk turunkan berat badan. Cinch Shake Mix sangat sesuai untuk anda yang target untuk beribadah (puasa) dan turunkan berat bagi menjamin kesihatan yang lebih baik. 

Cinch Shake Mix ini ialah protein khas bagi mereka yang mahu dapatkan inch loss dan bentuk badan menarik tanpa membuatkan kulit menggeleber. Jadi, kalau nak kurus dan tak nak badan menggeleber, wajib dapatkan Promo Cinch Shake Twinpack @ diskaun 10% ni tau.

Masa lepas berpantang, Cikgu Ije ambil Cinch Shake Mix. Al-maklumlah lepas bersalin banyak berat turun, tapi tak fit. Alhamdulillah. Belum lagi naik kerja 3 bulan, body dah fit. Padahal bersalin anak ke-3 tu. Punyalah best Cinch Shake Mix ni pejalkan kulit menggelebeh. I looooveee!


2. Promosi Performance Drink (Twinpack @10%)


Minuman sahur dan berbuka wajib untuk Cikgu Ije sekeluarga! Mengelak rasa haus sepanjang hari berpuasa dan rasa segar apabila malam menjelma. Bila nak terawih tu, rasa bertenaga betul!

Performance Drink ada 2 pilihan perisa
  • Oren
  • Lemon-lime
Cikgu Ije suka yang masam-masam. Jadi lemon-lime menjadi perisa pilihan. Kalau korang suka yang sweet-sweet oren juice gitu, boleh ambil perisa oren. Kalau tak tahu nak pilih, boleh beli twinpack yang ada kedua-dua perisa ni. 

Pengalaman Cikgu Ije mengandung di bulan Ramadhan, perlu ke sekolah, naik turun tangga silih berganti masuk kelas anak murid umur 7 dan 8 tahun, Performance Drink (PD) adalah penyelamat! Bersahur wajib dengan PD! Pergi sekolah steady je walaupun puasa dan mengandung. Kurang gula dan tidak berkarbonat!

Untuk hari-hari tak mengandung pun, Cikgu Ije selalu bawa bekal air PD ni ke sekolah. Sebab ia beri tenaga lain macam. Mengajar anak kecil tak terasa penat bila ada cukup elektrolit dalam badan. Try cuba Ramadhan kali ni, mesti nak puasa dengan PD je! Hehe


3. Promosi Meal Shakes (Twinpack @10%)


Meal Shakes adalah multivitamin berbentuk minuman khas kanak-kanak terutama untuk mereka yang ada masalah sembelit, jenis picky eater, kurang berat badan, berlebihan berat badan dan memerlukan nutrisi tambahan.

Menjelang puasa, Cikgu Ije beri anak-anak bersahur dengan Meal Shakes. Sangat sesuai untuk anak kecil yang berpuasa. Ia bekalkan tenaga dan keperluan harian yang diperlukan oleh tubuh anak-anak. Setakat ni dah 4 tahun anak Cikgu Ije berpuasa. Alhamdulillah. Maintain sampai ke petang. Bukan sekadar puasa, solat wajib 5 waktu pun dia bersemangat nak buat padahal masa tu dia baru darjah 1. 


4. Promosi Cinch Tea Mix (Twinpack @10%)


Teh yang boleh disediakan panas atau sejuk! Ia meningkatkan metabolisma, tenaga badan, untuk mengurangkan inci dan kurus terutama di bahagian perut dan peha. Selain itu, ia juga teh pilihan bagi mengatasi masalah terlalu letih dan mengantuk serta peneman ketika perlu travel jauh dan memandu dalam jarak yang jauh dan lama. 

Di bulan puasa, Cinch Tea Mix memang pilihan terbaik untuk anda yang ketagih dengan minuman manis dan minuman 3 dalam 1. Bertukarlah kepada Cinch Tea Mix dan dapatkan manfaat teh. Memang hebat!


5. Promosi Vivix (Twinpack @5%)


Rangkaian polifenol dan resveratrol yang menjadi pilihan pertama rakyat Malaysia di dalam Shaklee, Vivix daripada Shaklee! Bulan April 2020, ada promosi Vivix. Bukan sahaja dapat diskaun 5%, tapi percuma keahlian, percuma penghantaran dan bonus tunai!

Vivix Shaklee didatangkan dalam bentuk cecair yang memudahkan kita untuk ambil setiap hari sebanyak sekurang-kurangnya 1 sudu makan. Tidak ada masa spesifik yang ditetapkan sebagai pengambilan untuk Vivix. Boleh di ambil pada bila-bila masa.

BACA: Testimoni Vivix

Nak order!

Boleh contact Cikgu Ije sekarang. Klik 018 270 4872 untuk WhatsApp. 

Atau boleh klik imej dibawah untuk mendaftar dan beli dengan harga ahli menggunakan kad kredit / kad debit anda.


yuran daftar ahli shaklee rm35

.Your Favourite Shaklee Distributor 
Shaklee ID 1233547
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (Cikgu Ije) 
SMS/WhatsApp : 018 270 4872
Personal FB : Hifzan Zanini

Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan