Vitamin C Habis Stok Angkara Covid-19

Assalamualaikum dan hai. Ramai yang membuat panic buying. Tidak kurang juga dengan penbelian vitamin. Jadi hari ini Cikgu Ije nak kongsi beberapa artikel tentang kaitan vitamin dan Covid-19. 


Tonton video untuk info ringkas


Ada 5 kajian yang telah dilakukan di China kepada 200 pesakit Covid 19 yang sebenar. Salah satu daripada kajian tersebut dilakukan oleh Dr. Mao dan Dr. Wong di Shanghai. Mereka adalah head of emergency respond dan prosefor dalam critical care. Mereka sangat menjaga standard.

Mereka membahagikan 100 pesakit Covid-19 kepada 2 kumpulan (50 orang dalam setiap kumpulan). Kedua-dua kumpulan diberikan rawatan sama rata. Apa yang berbeza adalah 1 kumpulan diberikan  heavy vitamin C. Mereka memberikan:
  • 10g vitamin C kepada pesakit yang kurang serius
  • 20-25g vitamin C kepada pesakit yang serius

Vitamin C ini diberikan secara IV, inject terus ke dalam darah. Mereka mendapati kesemua 50 orang yang mendapat vitamin C telah baik!

Dr. Richard Cheng sendiri telah memberikan rawatan kepada semua pesakit. Beliau menetap dan sangat terkenal di Kanada. Beliau balik ke China sewaktu kes Covid-19 untuk berkhidmat kepada pesakit Covid-19.

Beliau mengakui bahawa vitamin C penting untuk mencegah dan merawat Covid-19. 

Banyak kita boleh baca di laman web




Vitamin C

Untuk kita di sini, boleh ambil vitamin C setiap hari untuk pastikan imun badan kita sentiasa kuat. Ini penting dalam melawan pelbagai jangkitan. Tak tunggu Covid-19 serang kita, kita bersedia untuk cegah dengan mengamalkan vitamin C.


Dapatkan produk Shaklee anda sekarang. Boleh contact Cikgu Ije. Nak mudah WhatsApp je. Klik 018 270 4872

Pemberitahuan Mesra:
  • Mulai 1 Mac 2020, yuran keahlian Shaklee hanyalah RM35 atau percuma keahlian dengan belian mana-mana produk sebanyak 100UV (lebih kurang RM350 bergantung kepada nilai produk)
  • Hubungi Cikgu Ije untuk mendaftar sebagai ahli makan sendiri (belian harga ahli dan jaminan produk tulen) atau ingin jana pendapatan tambahan (kelas online dan offline disediakan bersama team yang supportive!)
  • Hanya 6 maklumat yang diperlukan untuk pendaftaran:
  1. Nama
  2. Alamat
  3. Nombor telefon
  4. Nombor kad pengenalan
  5. Nombor akaun bank
  6. Email

Your Favourite Shaklee Distributor 
Shaklee ID 1233547
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (Cikgu Ije) 
SMS/WhatsApp : 018 270 4872
Personal FB : Hifzan Zanini

Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan