Pengedar Shaklee Kluang

Assalamualaikum dan hai. Hari ni 28 Mac 2020 iaitu Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) hari ke-11. Cikgu Ije nak kongsikan 3 pesanan Shaklee yang Cikgu Ije buat pada hari ni.

Alhamdulillah. Walaupun kesemua 7 cawangan Shaklee seluruh Malaysia tutup, namun staf Shaklee juga antara frontliners yang masih bertugas demi untuk memastikan bekalan vitamin dan produk Shaklee tidak putus untuk kegunaan seluruh rakyat Malaysia

Terima kasih juga untuk abam courier, terutamanya GDEx kerana anda telah berjaya menghantar parcel pengguna Shaklee dengan selamat di musim kes Covid-19 ini. Kudos!

Pesanan 1


Customer Cikgu Ije dari Batu Pahat telah memesan Vivix. Bermula 1 Mac 2020, belian produk melebih 100UV, layak dapat percuma keahlian Shaklee (jimat yuran RM35). 1 Vivix mempunyai 112UV. Kalau sebelum ni, kena beli produk lebih 200UV baru dapat percuma keahlian. Alhamdulillah. Rezeki customer boleh terus beli Vivix pada harga ahli. 

Pesanan 2


Customer Cikgu Ije dari Kluang ni sangat special. Memandangkan Cikgu Ije tinggal dan bekerja di Kluang sejak 2010, jadi beliau merupakan antara pelanggan tetap Cikgu Ije. Selalu sangat COD vitamin kepada beliau.

Musim Covid-19 ni Cikgu Ije takde di Kluang. Cuti sekolah pertengahan penggal pertama bermula 14 Mac, Cikgu Ije balik kampung di Kota Bharu pada 16 Mac dan perintah kawalan pergerakan (PKP) bermula 18 Mac 2020.


Disebabkan jarak yang jauh, maka customer Cikgu Ije ni akur untuk pos sahaja. Alhamdulillah. Tiba-tiba beliau tanya apa beza jadi ahli dan tidak. Tentulah belian harga ahli. Bayar yuran RM35, terus boleh beli produk dengan harga ahli. Terus beliau setuju.  Beliau telah beli SR Vita-C Plus dan B-Complex

Terima kasih customer Shaklee Kluang!

Pesanan 3

Untuk pesanan terakhir pada hari ini adalah kepada customer Shaklee di Batu Caves. Beliau adalah kawan Cikgu Ije masa sekolah menengah dulu. Asbab bisnes Shaklee, dapat Cikgu Ije bersilaturahim walaupun lebih 17 tahun tak jumpa. Sejak dari lepas SPM lagi. Hehe. TQ sahabat!

Sama seperti customer pesanan 2 tadi, kawan Cikgu Ije ni pun order SR Vita-C Plus dan B-Complex

Nak daftar jadi ahli Shaklee dan beli dengan harga ahli? Klik je DAFTAR JADI AHLILepas tu, WhatsApp Cikgu Ije ❤️Klik 018 270 4872

Pemberitahuan Mesra:
  • Mulai 1 Mac 2020, yuran keahlian Shaklee hanyalah RM35 atau percuma keahlian dengan belian mana-mana produk sebanyak 100UV (lebih kurang RM350 bergantung kepada nilai produk)
  • Hubungi Cikgu Ije untuk mendaftar sebagai ahli makan sendiri (belian harga ahli dan jaminan produk tulen) atau ingin jana pendapatan tambahan (kelas online dan offline disediakan bersama team yang supportive!)
  • Hanya 6 maklumat yang diperlukan untuk pendaftaran:
  1. Nama
  2. Alamat
  3. Nombor telefon
  4. Nombor kad pengenalan
  5. Nombor akaun bank
  6. Email
Your Favourite Shaklee Distributor 
Shaklee ID 1233547
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (Cikgu Ije) 
SMS/WhatsApp : 018 270 4872
Personal FB : Hifzan Zanini

Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan