Diskaun 5% Untuk 2 Botol Vivix

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Beli 2 BOTOL VIVIX Shaklee, dan anda mendapat 5% diskaun ekstra, selain itu anda juga mendapat:
  • PERCUMA KEAHLIAN bernilai RM68.90
  • DISKAUN RM241.38 (berbanding harga jualan dan 5% diskaun)
  • BONUS TUNAI RM36.10 (dikreditkan terus oleh Shaklee ke akaun anda)
  • PERCUMA PENGHANTARAN RM10.60

Jumlah penjimatan sebenar sehingga RM356.98!



Promosi bermula 11 Mei 2018 dan berakhir pada 15 Mei 2018!

SOALAN VIVIX SHAKLEE #1 : APA ITU VIVIX SHAKLEE?

Vivix mengandungi resveratrol dan polifenol yang terbukti secara saintifik meningkatkan kesihatan dan tenaga sel serta melindungi dan membaiki DNA. 

Sangat baik untuk penjagaan kesihatan dan mengurangkan risiko penyakit. Dengan izin Allah jua.

Vivix merupakan tonik campuran polifenol yang telah melalui pelbagai ujian makmal dan menunjukkan kesan positif terhadap 4 mekanisme penuaan sel, termasuk:
  • membantu melindungi dan membaiki kerosakan DNA
  • mempengaruhi pengawalatur genetik untuk jangka hayat sel
  • membantu penghasilan tenaga dari mitokondria 
  • melambatkan pembentukan protein AGE

Sebotol Vivix mengandungi 150ml 

SOALAN VIVIX SHAKLEE #2 : SIAPA YANG AKAN BEROLEH MANFAAT DARIPADA VIVIX ?

Sesiapa sahaja yang mementingkan kesihatan badan yang optimum. (Vivix tidak boleh diambil oleh mereka yang mengambil ubat cair darah)

SOALAN VIVIX SHAKLEE #3: BAGAIMANA VIVIX BERTINDAK MELAWAN PENYAKIT?

Vivix bertindak melalui 4 cara tindakan iaitu :

1. Membaiki dan melindungi sel
2. Mempertahankan dan mengawal genetik
3. Memberi tenaga kepada sel (mitokondria)
4. Meningkatkan prestasi sel dan melambatkan penghasilan protien AGE  

SOALAN VIVIX SHAKLEE #4 : APA ITU RESVERATROL?

Ia merupakan bahan semulajadi yang terdapat dalam sesetengah tumbuhan dan buah-buahan seperti anggur. Resveratrol mengandungi antioksida yang berpotensi memperbaiki kesihatan. Ujian makmal menunjukkan resveratrol melawan penuaan sel.

SOALAN VIVIX SHAKLEE #5 : BERAPA BANYAK RESVERATROL YANG TERDAPAT DALAM VIVIX?

Setiap hidangan Vivix mengandungi 100mg resveratrol. Ekstrak resveratrol ini mengandungi 98% resveratrol semulajadi. Khasiat vivix ditambah dengan anggur muscadine, satu satunya anggur dengan kromosom ekstra.

SOALAN VIVIX SHAKLEE #6: APA ITU POLIFENOL?

Polifenol merupakan kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi antioksida dan kebaikkan anti-penuaan.

SOALAN VIVIX SHAKLEE #7 : ADAKAH VIVIX SEJENIS PRODUK ANTIOKSIDA?

Ya. Vivix mengandungi polifenol yang telah melalui pelbagai ujian makmal dan menunjukkan kesan positif terhadap 4 mekanisme penuaan sel.

SOALAN VIVIX SHAKLEE #8 : ADAKAH VIVIX SEJENIS MINUMAN JUS DAN APA BEZA DENGAN PRODUK YANG TERDAPAT DI PASARAN?

Vivix merupakan tonik kesihatan eksklusif yang mengandungi resveratrol tulen dan ekstrak polifenol yang mempunyai manfaat yang banyak. Campuran polifenol ini  telah melalui pelbagai ujian makmal dan menunjukkan kesan positif terhadap 4 mekanisme penuaan sel. Shaklee melaburkan jutaan dolar dengan sepasukan saintis untuk membuat kajian terperinci sehinggalah terhasilnya formula Vivix Shaklee,Tonik terbaik Abad ini. Formula Vivix adalah dipatenkan dan tidak boleh ditiru oleh pengeluar produk kesihatan lain.

SOALAN VIVIX SHAKLEE  #9 : BAGAIMANAKAH PENGAMBILAN VIVIX?

Ia boleh diambil setiap hari, Goncang sebelum digunakan. Jumlah pengambilan yang disyorkan adalah 1 sudu teh setiap hari. Namun bagi masalah kesihatan tertentu, saya akan bantu untuk dos Vivix yang sesuai.

SOALAN VIVIX SHAKLEE #10 : ADAKAH VIVIX MENGANDUNGI ALKOHOL?

Vivix tiada alkohol sama sekali. Vivix Shaklee disahkan halal oleh ISA Badan Halal Amerika Syarikat, iaitu antara badan halal antarabangsa yang diiktiraf JAKIM. Klik untuk Sijil halal Shaklee

SOALAN VIVIX SHAKLEE #11 : MENGAPA PERLU DISEJUKKAN SELEPAS DIBUKA?

Ini adalah untuk membantu mengekalkan kesegaran optimum, warna dan aktiviti polifenol yang maksimum dalam Vivix. Botol yang belum dibuka juga perlu disimpan pada suhu tidak melebihi suhu bilik.

Dapatkan Red Hot Cooler Bag Exclusive With Vivix Spoon dengan belian 2 twinpack Vivix (4 botol Vivix) dengan harga super jimat RM8.48 sahaja!



Cooler bag ni dapat berfungsi 2 in 1 

1. Bila travel jauh, balik kampung sudah semestinya nak bawa bersama Vivix ni. Sebaiknya Vivix disimpan ditempat sejuk beku agar kandungannya terpelihara. Bayangkan jika perjalanana jauh, cuaca panas terik jika di simpan dalam kereta memang boleh merosakkan kualiti Vivix ni. Dah beli mahal-mahal, rugilah kalau tak jaga baik-baik kan? Jadi beg ni sudah pasti membantu Vivix sentiasa chilled dan mudah untuk di bawa ke mana sahaja.  Cooler bag ni dapat memuatkan 6 sehingga 8 botol Vivix. 

2. Bukan setakat untuk menyimpan Vivix, cooler bag ini juga sesuai digunakan untuk pelbagai fungsi. Contohnya bila bawa bekal ketika berkelah, bawa bekal ke pejabat; boleh simpan bekas dalam beg ni. Dua-dua boleh guna; untuk keadaan chilled (sejuk) dan keep warm (panas). Yang ada anak kecil, kalau nak letak botol susu atau makanan anak semasa keluar rumah pun boleh.

SOALAN VIVIX SHAKLEE #12 : BOLEHKAH SAYA MENGAMBIL VIVIX BERSAMA SUPPLEMEN SHAKLEE YANG LAIN?

Ya. Boleh. Ia memberi kesan yang lebih baik bila diambil bersama-sama. Walau bagaimanapun, Vivix sahaja sudah cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.

Untuk pengambilan ubatan lain (selain daripada ubat cair darah) atau jamu. Jarakkan pengambilan antara 2 ke 4 jam dari waktu pengambilan Vivix. Ia adalah untuk memastikan anda mendapat manfaat sepenuhnya daripada Vivix dan sekaligus tidak menganggu fungsi ubatan / jamu yang anda ambil.

SOALAN VIVIX SHAKLEE #13 : APAKAH MANFAAT VIVIX YANG TERBUKTI KEBERKESANANYA?

Vivix terbukti berkesan. Malah hasil kajian mengenai keberkesanan suplemen Shaklee diterbitkan di dalam jurnal perubatan, info-info kesihatan dan landmark study yang dibuat oleh badan ketiga. Termasuklah kajian terhadap telomere di dalam DNA manusia.



Antara Hasil Penemuan kajian oleh saintis dan pakar perubatan mengenai suplemen Shaklee adalah seperti berikut:




Jarang sangat ada promosi Twin Pack Vivix ni. Kalau dah murah macam ni, siap ada diskaun 5%, memang tak boleh lepaskan peluang ni. 

Berminat untuk dapatkan promosi Twin Pack Vivix 11-15 Mei 2018? Boleh contact Cikgu Ije. Nak mudah WhatsApp je. Klik +60182704872

JAMINAN KAMI
Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
Selamat (sijil Halal dan kelulusan KKM)
Semulajadi
Berkesan

MENGAPA SAYA?
Saya ialah Cikgu Ije yang merupakan pengedar Shaklee jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi Cikgu Ije agar boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Cikgu Ije juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultasi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

PENGHANTARAN
Penghantaran melalui pos akan diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, City-Link, GDex atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

PEMBAYARAN
Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank, CIMB, Bank Simpanan Nasional , Bank Islam atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

NAK BELI SET SHAKLEE
Untuk mendapatkannya, anda mempunyai beberapa pilihan:
belian online dengan menggunakan kad debit atau kad kredit anda
belian di cawangan Shaklee terdekat (ID: 1233 547) 
hubungi Cikgu Ije di talian WhatsApp +60182704872 (Hifzan Zanini) untuk sebarang bantuan / belian.

Untuk pembelian produk Shaklee secara online menggunakan kad kredit / kad debit anda? Klik imej dibawah. 
Atau daftar keahlian Shaklee untuk penjimatan hebat. 

NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?
Berminat menjadi pengedar Shaklee dan mendapat bonus tunai serta banyak manfaat lain? Jom sertai team business kami, DARE TO DREAM TEAM (D2DT) yang mempunyai ahli aktif, kelas online percuma dengan masa yang fleksibel.
Anda juga boleh dapatkan produk ini terus daripada Cikgu Ije. Hubungi Cikgu Ije untuk dapatkan rangkaian produk Shaklee dengan konsultasi percuma atau bimbingan pendaftaran sebagai ahli Shaklee. 

Rakan Shaklee Anda
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (Cikgu Ije) 
SMS/WhatsApp : +60182704872
FB Page: Vitamin Suci
Personal FB : Hifzan Zanini
Instagram: @vitaminsuci

Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan