CoQ-Trol Plus: Diskaun Tambahan 10%!

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Excited Cikgu Ije nak kongsikan promosi tetiba yang Shaklee umumkan. Katanya GST 6% nak mansuh. Jadi Shaklee ambil peluang tawarkan diskaun tambahan 10%! Mestilah belian berbaloi. Baik beli sekarang sebab diskaun banyak. Kalau GST mansuh 1 Jun 2018 nanti pun, tak murah lagu ni. Hehe


Tahukah anda bahawa Coenzyme Q10, atau juga dikenali sebagai CoQ10 dihasilkan secara semulajadi oleh badan kita dan fungsinya sangat penting untuk kesihatan. Namun begitu ia akan merosot seiring dengan usia dan gaya hidup. Seawal usia 20 tahun, badan kita mula mengalami kesukaran untuk menghasilkan CoQ10. Hal ini mampu mengundang pelbagai risiko penyakit seperti sakit jantung, brain disorder dan kanser.

5 Sebab Anda Wajib Amalkan CoQ-Trol Plus Shaklee

Kelebihan Coenzim Q10 #1. Menjana Tenaga Berkekalan

Semakin tinggi kandungan CoQ10, semakin banyak tenaga yang terhasil dan dibekalkan di dalam sel badan kita. Ia menjadikan tubuh badan lebih bertenaga, penuh keyakinan lebh cergas. Pengambilan CoQ10 membantu :
  • Tingkatkan kekuatan otot
  • Mempercepatkan proses penyembuhan luka

Kelebihan Coenzim Q10 #2. Melancarkan Peredaran Darah

Fungsi CoQ10 tertumpu kepada  organ-organ yang menggunakan lebih banyak tenaga terutamanya jantung. Peredaran darah yang baik dan lancar memberi petanda bahawa jantung anda sihat dan kuat. Oleh itu, CoQ10 tambahan amat diperlukan bagi mengekalkan degupan jantung yang sihat.
  • Menguatkan otot-otot jantung
  • Menyokong kecekapan fungsi jantung
  • Meningkatkan tenaga bagi mereka yang mengambil statin (Kajian telah menunjukkan bahawa statin, ubat yang merendahkan kolesterol, menghalang pembentukan CoQ10 sebanyak 40%! Suplemen CoQ10 membantu mengekalkan kekuatan jantung anda)

Kelebihan Coenzim Q10 #3. Tingkatkan Kesihatan Sistem Reproduksi

CoQ10 bertindak menyokong kesihatan sistem reproduksi dengan memberi tenaga kepada sel sperma dan ovum. Selain berperanan sebagai antioksida yang kuat bagi menentang radikal bebas, pengambilan CoQ10 juga membantu :
  • Tingkatkan kualiti dan kuantiti sperma.
  • Meningkatkan mobiliti sperma (pergerakan).
  • Meningkatkan kualiti ovum  (ovum yang matang).

Kelebihan Coenzim Q10 #4. Kulit Yang Sihat dan Berseri

CoQ10 juga terdapat di permukaan luar kulit yang melindungi kulit anda dari radikal bebas (sinaran UV) yang berbahaya dan mampu merosakkan sel kulit. Ia juga memberi tenaga kepada sel-sel yang rosak untuk memperbaiki diri mereka sendiri (regenerate), jadi kulit anda akan kekal berseri dan kelihatan lebih muda. Pengambilan CoQ10membantu:
  • Mengurangkan kedutan dan menganjalkan kulit
  • Meningkatkan tekstur kulit.

Kelebihan Coenzim Q10 #5. Tingkatkan Fungsi Otak (Kognitif)

CoQ10   mampu mengurangkan pembentukan plak amiloid di dalam otak di mana ia adalah salah satu punca utama penyakit Alzheimer. CoQ10 bertindak sebagaia antioksida yang melindungi saraf, kekalkan kesihatan sel-sel otak,meningkatkan kemampuan memori dan tumpuan.CoQ10 yang juga membantu
  • Memelihara dan menjana fungsi otak yang sihat.
  • Meningkatkan fokus dan fungsi otak.

Bagaimana CoQ-Trol Plus Shaklee Bertindak?

Analogi nya CoQ-Trol ni macam bateri jam. Contoh paling mudah kita guna jam loceng. Bila bateri dah lama, dah weak, bunyi alarm pun dah tak kuat. Kemudian jam saat mulai perlahan, kadang berdetik tapi jarumnya di situ sahaja.

Begitu juga sel dalam tubuh kita yang mengandungi mitocondria yang bertindak seperti jam. Semakin berusia, mitokondria yang berfungsi menjana tenaga kepada sel akan semakin lemah. Kehadiran Coenzim Q10 memberi tenaga kepada mitokondria.

Apabila kita mengambil CoQ-Trol Plus Shaklee ibarat kita menambah atau mengecas bateri dalam tubuh kita. hasilnya, tubuh kita akan lebih segar, cergas dan bertenaga. Jelas bukan? Perumpamaannya bila kita tukar bateri baru, pasti jam loceng akan berdering dengan kuat sekali. Mudah bukan?

Tunggu apa lagi? Inilah masa yang sangat sesuai untuk anda dapatkan sesuatu yang bermanfaat untuk bukan sekqadar kepada kesihatan jantung dan kecergasan tubuh, malah turut meningkatkan tahap kesuburan, kesihatan kulit serta saraf.


Promosi berlangsung bermula 21 hingga 31 Mei 2018 sahaja

Berminat untuk dapatkan CoQ-Trol Plus murah ? Boleh contact Cikgu Ije. Nak mudah WhatsApp je Klik +60182704872

JAMINAN KAMI
Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
Selamat (sijil Halal dan kelulusan KKM)
Semulajadi
Berkesan

MENGAPA SAYA?
Saya ialah Cikgu Ije yang merupakan pengedar Shaklee jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi Cikgu Ije agar boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Cikgu Ije juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultasi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.

PENGHANTARAN
Penghantaran melalui pos akan diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, City-Link, GDex atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.

PEMBAYARAN
Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank, CIMB, Bank Simpanan Nasional , Bank Islam atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

NAK BELI SET SHAKLEE
Untuk mendapatkannya, anda mempunyai beberapa pilihan:
belian online dengan menggunakan kad debit atau kad kredit anda
belian di cawangan Shaklee terdekat (ID: 1233 547) 
hubungi Cikgu Ije di talian WhatsApp +60182704872 (Hifzan Zanini) untuk sebarang bantuan / belian.

Untuk pembelian produk Shaklee secara online menggunakan kad kredit / kad debit anda? Klik imej dibawah. 
Atau daftar keahlian Shaklee untuk penjimatan hebat. 

NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?
Berminat menjadi pengedar Shaklee dan mendapat bonus tunai serta banyak manfaat lain? Jom sertai team business kami, DARE TO DREAM TEAM (D2DT) yang mempunyai ahli aktif, kelas online percuma dengan masa yang fleksibel.
Anda juga boleh dapatkan produk ini terus daripada Cikgu Ije. Hubungi Cikgu Ije untuk dapatkan rangkaian produk Shaklee dengan konsultasi percuma atau bimbingan pendaftaran sebagai ahli Shaklee. 

Rakan Shaklee Anda
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (Cikgu Ije) 
SMS/WhatsApp : +60182704872
FB Page: Vitamin Suci
Personal FB : Hifzan Zanini
Instagram: @vitaminsuci

Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan