6 Sebab Kenapa Mesti Beli Shaklee Dengan Pengedar Sah

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Cikgu Ije tak kisah pun kalau korang tak beli vitamin dengan Cikgu Ije. Cuma nak kongsi beberapa point kenapa anda tak digalakkan beli Shaklee di e-commerce. Orang sekarang kan hipster. Nak beli barang klik-klik je kat Lazada, 11street, Shopee. Ini adalah sebahagian e-commerce yang Cikgu Ije boleh sebut. Tapi korang sangat tak digalakkan beli Shaklee melalui e-commerce. Kenapa?

Takut sale merudum ke? Bukan! Tapi sayang wooo duit korang tu. Korang beli vitamin lepas tu takde panduan yang betul daripada pengedar bertanggungjawab, korang salah makan, vitamin tak berkesan, korang membazir!


6 sebab kenapa anda perlu beli dengan pengedar sah Shaklee


1. PENGETAHUAN TENTANG SUPPLEMENT : Semua pengedar Shaklee mempunyai pengetahuan tentang supplement sebab kami semua hadiri kelas bimbingan, kelas nutrisi dan ada close group kami sendiri untuk kami belajar tentang supplement, vitamin, nutrisi, penyakit dan yang berkaitan. Kalau beli di e-commerce, kita beli melalui sistem/robot. Tak boleh nak tanya apa-apa soalan. Terus klik dan bayar. Cepat tapi berbaloi, kah? Kang salah beli vitamin, rugi!

2. KONSULTASI DAN PEMILIHAN VITAMIN SESUAI : Semua pengedar Shaklee akan beri konsultasi yang terbaik pada anda mengikut masalah kesihatan yang dialami. Bukannya memandai anda google dan beli. Tapi perlukan nasihat. Kami bukan doktor atau pegawai perubatan, tapi seperti point 1, kami ada pengetahuan tentang supplement dan apa yang sesuai dengan anda. 

3. AFTER SALE SERVICE : Pengedar Shaklee akan follow up customer untuk pastikan customer dapat kebaikan dan kesan positif daripada pengambilan supplement Shaklee. Andai kata ada masalah (kerap membuang akibat proses detoks), anda ada medium untuk bertanya. Bukan jual dan lesap. Lepas tu anda terkial-kial. Jika beli melalui pengedar sah, anda boleh bertanya berjuta soalan. Kami jawab tanpa jemu. Heee.

4. DISKUAN HARGA : Selalunya pengedar sah Shaklee ini akan beri harga dan diskaun untuk setiap belian. Berbaloi jika beza harga tak seberapa berbanding di e-commerce tapi risiko yang perlu ditanggung anda besar. Antaranya:
  • Harga murah, tapi tak tahu cara makan. Anda tak dapat kesan yang baik, RUGI!
  • Harga murah, tapi stok tak original. Diisi vitamin tah dari mana, anda nak cari balik penjual? MUSTAHIL. Sebab anda beli melalui e-commerce (orang tengah)
  • Harga murah, tapi expired date dah dekat. Anda nak tukar? TAK DAPAT! Kami pengedar sah mendapat stok terbaru dan pastinya original dari HQ Shaklee
5. LEBIH ARIF DAN LEBIH BERPENGALAMAN : Kebanyakan pengedar Shaklee adalah pengguna tegar Shaklee. Jadi mereka lebih arif dalam produk Shaklee serta boleh share pengalaman mereka sendiri. Kami bukan sekadar menjual tetapi kami share sekali testimoni kami sebagai pengguna tegar Shaklee 

Anda dah berbelanja banyak untuk supplement shaklee anda kan? Mestilah anda nak konsultasi yang terbaik? Betulkan? Jadi google atau search pengedar Shaklee yang aktif ber-Shaklee & berilmu supaya anda dapat kesan baik yang maksimum dengan Shaklee.

Macam Cikgu Ije ni dari anak sorang sampai anak tiga orang duk makan Shaklee. Dari gemuk sebab mengandung sampai kurus 46-48kg je sekarang ni. Dari takde harapan nak susukan anak, tapi dapat susukan kesemua 3 orang anak hingga mereka berusia 2 tahun.

Hampir semua produk Shaklee Cikgu Ije makan. Kecuali pencuci pinggan (Hand Dish Wash) dengan pencuci serbaguna (Basic H2) Cikgu Ije tak makan la. Heee. Yang tu Cikgu Ije guna!

Berminat untuk dapatkan vitamin Shaklee? Boleh contact Cikgu Ije. Nak mudah WhatsApp je Klik +60182704872

JAMINAN KAMI

Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
  • Selamat (sijil Halal dan kelulusan KKM)
  • Semulajadi
  • Berkesan
  • Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.
  • Shaklee Difference: Always Safe, Always Works, Always Green.
MENGAPA SAYA?

Saya ialah Cikgu Ije yang merupakan pengedar Shaklee jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi Cikgu Ije agar boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Cikgu Ije juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultasi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.
PENGHANTARAN

Penghantaran melalui pos akan diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, City-Link, GDex atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.
PEMBAYARAN

Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank, CIMB, Bank Simpanan Nasional , Bank Islam atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

NAK BELI SET SHAKLEE

Untuk mendapatkannya, anda mempunyai beberapa pilihan:
  • belian online dengan menggunakan kad debit atau kad kredit anda
  • belian di cawangan Shaklee terdekat (ID: 1233 547) 
  • hubungi Cikgu Ije di talian WhatsApp +60182704872 (Hifzan Zanini) untuk sebarang bantuan / belian
Untuk pembelian produk Shaklee secara online menggunakan kad kredit / kad debit anda? Klik imej dibawah. 

Atau daftar keahlian Shaklee untuk penjimatan hebat. 

NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?

Berminat menjadi pengedar Shaklee dan mendapat bonus tunai serta banyak manfaat lain? Jom sertai team business kami, DARE TO DREAM TEAM (D2DT) yang mempunyai ahli aktif, kelas online percuma dengan masa yang fleksibel.
Anda juga boleh dapatkan produk ini terus daripada Cikgu Ije. Hubungi Cikgu Ije untuk dapatkan rangkaian produk Shaklee dengan konsultasi percuma atau bimbingan pendaftaran sebagai ahli Shaklee. 

Rakan Shaklee Anda
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (Cikgu Ije) 
SMS/WhatsApp : +60182704872
FB Page: Vitamin Suci
Personal FB : Hifzan Zanini
Instagram: @vitaminsuci

Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan