Kisah Viral Hazirah : Rawat Brain Tumor Dengan Vivix

Assalamualaikum dan salam sejahtera! Hari ini Cikgu Ije nak kongsikan satu kisah yang boleh dijadikan pedoman untuk kita. Pelbagai keperitan hidup diiringi dengan penyakit bertimpa-timpa. Namun anak gadis ini kuat.

Penyakit yang terdapat dalam kisah ini:

  • stroke
  • bell's palsy
  • slip disc
  • brain tumor
  • kencing manis (diabetes)
  • darah tinggi (kolesterol)
  • thyroid
  • autoimmune hepatitis

Kisah bermula...

Seorang anak gadis bernama Hazirah berusia 22 tahun merupakan anak tunggal. Beliau menolak tawaran melanjutkan pelajaran ke universiti untuk menjaga ibu ayah yang tidak sihat.

Ayah beliau mengalami stroke dan tidak mampu bergerak. Kedua si ibu dan si ayah jugak ada bermacam masalah kesihatan.


Hazirah sendiri pernah diuji dengan bell's palsy (tak diketahui punca) dan slip disc akibat terkehel waktu dukung si ayah ke bilik mandi.

Bebas brain tumor..

Pada tahun 2015 beliau terbuka hati untuk memberikan si ibu dan si ayah Vivix. Apabila melihat perubahan yang positif ke atas kesihatan kedua ibu dan ayah, beliau semakin yakin dan keluarkan simpanan wang tabung haji untuk terus supply Vivix buat ibu ayah beliau. Ditakdirkan lagi sekali, Hazirah diuji dengan cabaran sangat besar - brain tumor

Dan pada waktu tu tidak disangka-sangka, hadir ayah kepada sahabat beliau yang menyumbangkan 8 botol Vivix untuk dihabiskan sebulan! Percuma! Sebagai langkah untuk berikhtiar.

Inilah pakcik yang menjadi penyumbang Vivix untuk Hazirah sekeluarga

Dan pakcik itu terus jadi "supplier" kepada Hazirah sekeluarga untuk beberapa ketika. Hasil dari usaha pakcik itu memberikan Vivix, Hazirah disahkan bebas brain tumor. Tidak perlu jalani sebarang rawatan lanjutan. Alhamdulillah.


Paling menyentap jiwa apabila Hazirah memberitahu berita ini..


Ya. Pakcik tersebut meninggal dunia akibat kemalangan, sehari selepas pakcik itu supply 8 botol Vivix terakhir kepada Hazirah - menjadikan jumlah keseluruhan berpuluh botol sempat diberikan buat Hazirah.



Dan rentetan dari semua kisah, sehingga kini, beliau sekeluarga tetap masih kuatkan semangat mengharungi hidup dan tidak pernah putus mengamalkan Vivix sesudu sehari. Marilah kita sama-sama mendoakan kesihatan yang baik buat anak gadis, Hazirah serta ibu ayah beliau. 

JAMINAN KAMI

Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
  • Selamat (sijil Halal dan kelulusan KKM)
  • Semulajadi
  • Berkesan
  • Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.
  • Shaklee Difference: Always Safe, Always Works, Always Green.
MENGAPA SAYA?

Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultasi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.
PENGHANTARAN

Penghantaran melalui pos akan diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, City-Link, GDex atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.
PEMBAYARAN

Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank, CIMB, Bank Simpanan Nasional , Bank Islam atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

NAK BELI SET SHAKLEE

Untuk mendapatkannya, anda mempunyai beberapa pilihan:
  • belian online dengan menggunakan kad debit atau kad kredit anda
  • belian di cawangan Shaklee terdekat (ID: 1233547) 
  • hubungi saya di talian WhatsApp / Telegram +6018 270 4872 (Hifzan Zanini) untuk sebarang bantuan / belian melalui saya
Untuk ketahui Promosi Bulan Ini, klik pada link.

Untuk pembelian produk Shaklee secara online menggunakan kad kredit / kad debit anda? Klik imej dibawah. 

Atau daftar keahlian Shaklee untuk penjimatan hebat. 


NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?

Berminat menjadi pengedar Shaklee dan mendapat bonus tunai serta banyak manfaat lain? Jom sertai team business kami, DARE TO DREAM TEAM (D2DT) yang mempunyai ahli aktif, kelas online percuma dengan masa yang fleksibel.


Anda juga boleh dapatkan produk ini terus daripada saya. Hubungi saya untuk dapatkan rangkaian produk Shaklee dengan konsultasi percuma atau bimbingan pendaftaran sebagai ahli Shaklee. 

Rakan Shaklee Anda
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (Cikgu Ije) 
SMS/WhatsApp : +6018 270 4872 
FB Page: Vitamin Suci
Personal FB : Hifzan Zanini
Instagram: @vitaminsuci

Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan