Kenapa Perlu Pilih Group Shaklee Yang Best?

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Tahniah kerana anda telah menjadi ahli Shaklee di bawah kumpulan besar Rich Young Group (RYG) dan Dare To Dream Team (#D2DTeam). Baca artikel ini sehingga habis bagi membantu anda mengetahui perkara dan manfaat asas sebagai ahli Shaklee. 

Saya akan huraikan perkara berikut:
  • Apa itu RYG dan #D2DTeam?
  • Apa manfaat saya menjadi ahli Shaklee?
  • Bagaimana saya ingin membuat belian?
  • Bagaimana saya ingin menjana pendapatan dengan Shaklee?
Apa itu RYG dan #D2DTeam?

Ia adalah dua kumpulan sokongan yang mana membantu ahli Shaklee mendapat info terkini. Kumpulan RYG diketuai oleh Dr. Hasifah (Cip) yang merupakan seorang bekas doktor berusia 31 tahun (pada 2016). Beliau kini fokus dalam mengembangkan peluang setiap ahli Shaklee di bawah RYG. 

#D2DTeam pula adalah kumpulan kecil yang dibimbing oleh saya sendiri bagi membantu ahli baru yang menjadi ahli Shaklee untuk tujuan vitamin sendiri dan keluarga mahupun membantu ahli yang ingin menjana pendapatan.

Kumpulan ini ditubuh secara online di aplikasi Telegram bagi memudahkan semua ahli Shaklee berdaftar dengan kami untuk mendapat bimbingan cadangan vitamin yang sesuai dengan masalah kesihatan, cara pengambilan vitamin dan tips perniagaan atas talian (online) mahupun offline.

Apa manfaat saya menjadi ahli Shaklee?

Terdapat pelbagai manfaat apabila menjadi ahli Shaklee. Antaranya:
  • Yuran yang rendah. Hanya RM68.90 sahaja
  • Keahlian seumur hidup dengan syarat mesti membuat sekurang-kurangnya 1 belian dalam tempoh 18 bulan bagi mengaktifkan keahlian
  • Bonus bulanan jika mengumpul UV sekurang-kurangnya 150 setiap bulan. 
  • Diskaun pembelian produk Shaklee yang dapat memberikan penjimatan hebat
  • Bimbingan kelas online daripada leader RYG dan #D2DTeam yang berpengalaman luas
  • Jemputan kelas offline yang dikelola oleh pihak Shaklee
  • Menjana pendapatan lumayan 
  • Pelbagai bonus seperti bonus bulanan, bonus kereta, trip pelancongan ke luar negara, trip umrah bagi umat Islam bagi yang layak
  • Sistem MLM bukan piramid yang membantu segenap ahli yang komited. Paling penting patuh syariah
Bagaimana saya ingin membuat belian?

Bagi membuat belian, anda mempunyai 2 cara iaitu belian di cawangan Shaklee berhampiran anda atau belian atas talian melalui website rasmi www.shaklee2u.com.my

Klik SINI untuk ketahui langkah belian secara online. 

Bagaimana saya ingin menjana pendapatan dengan Shaklee?

RYG dan #D2DTeam komited dalam mengadakan kelas online di group Telegram bagi membantu anda yang ingin menjalankan bisnes Shaklee. Kelas yang fleksibel masa ini sangat membantu kita semua yang sibuk dengan tugas hakiki. Ramai ahli RYG terdiri daripada pelbagai latar kerjaya seperti doktor, ahli farmasi, peguam, jurutera, arkitek, guru, jururawat, pembantu perubatan, surirumah, dan banyak lagi!

Kelas online dibuat di group WhatsApp dan Telegram, biasanya pada waktu malam atau seperti yang ditetapkan oleh 'guru' yang bertugas. Hehehe. Kebaikan kelas online ialah, jika kita ada masa kita boleh join. Jika kita ada urusan lain, kita boleh ikuti kelas tersebut apabila kita mempunyai waktu lapang. 

Hubungi saya jika anda telah berdaftar menjadi ahli D2DTeam dan ingin join group Telegram dan WhatsApp untuk belajar cara menjana pendapatan dengan Shaklee.


JAMINAN KAMI


Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
  • Selamat (sijil Halal dan kelulusan KKM)
  • Semulajadi
  • Berkesan
  • Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.
  • Shaklee Difference: Always Safe, Always Works, Always Green.
MENGAPA SAYA?

Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.
PENGHANTARAN

Penghantaran melalui pos akan diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, City-Link, GDex atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.
PEMBAYARAN

Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank, CIMB, Bank Simpanan Nasional , Bank Islam atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

NAK BELI SET SHAKLEE

Untuk mendapatkannya, anda mempunyai beberapa pilihan:
  • belian online dengan menggunakan kad debit atau kad kredit anda
  • belian di cawangan Shaklee terdekat (ID: 1233547) 
  • hubungi saya di talian WhatsApp / Telegram +6018 270 4872 (Hifzan Zanini) untuk sebarang bantuan / belian melalui saya
Untuk ketahui Promosi Bulan Ini, klik pada link.

Untuk pembelian produk Shaklee secara online menggunakan kad kredit / kad debit anda? Klik imej dibawah. 

Atau daftar keahlian Shaklee untuk penjimatan hebat. 


NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?

Berminat menjadi pengedar Shaklee dan mendapat bonus tunai serta banyak manfaat lain? Jom sertai team business kami, RYG dan DARE TO DREAM TEAM (D2DT) yang mempunyai ahli aktif, kelas online percuma dengan masa yang fleksibel.


Anda juga boleh dapatkan produk ini terus daripada saya. Hubungi saya untuk dapatkan rangkaian produk Shaklee dengan konsultasi percuma atau bimbingan pendaftaran sebagai ahli Shaklee. 

Rakan Shaklee Anda
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (Cikgu Ije) 
SMS/WhatsApp : +6018 270 4872 
FB Page: Vitamin Suci
Personal FB : Hifzan Zanini
Instagram: @vitaminsuci


Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan