Nak Join Group Shaklee Paling Best?

Assalamualaikum dan salam sejahtera!

Rich Young Group (RYG) adalah nama baru 2015 yang telah menggegarkan dunia para pengedar Shaklee. Group baru bertapak tapi gegaran ahli group yang superbbbb memang memukau. Ramai pengedar Shaklee dari group lain mula mengintai keseronokan berada dalam RYG.

Alhamdulillah Allah temukan saya bersama mereka yang hebat. Jika anda teringin nak jadi ahli Shaklee, jom sertai RYG bersama saya. WhatsApp +6018 270 4827 untuk ketahui cara membuat pendaftaran ahli Shaklee di bawah naungan RYG.

Kenapa perlu pilih group?

Jika niat anda join Shaklee semata-mata untuk beli murah, nak guna sendiri; tidak bermakna anda boleh sewenang-wenangnya boleh join mana-mana group. RYG bukan hanya untuk mereka yang mahu bonus bulanan 4-5 angka. Tapi lebih dari itu.
  1. Konsultasi dari pakar. Ahli group yang berlatar belakangkan bidang perubatan dan kesihatan memudahkan saya untuk mendapatkan khidmat nasihat berkaitan penyakit. Jadi jika nak jadi ahli dan beli vitamin murah, tetap bagus jika join RYG sebab anda dan keluarga mengambil vitamin yang tepat dan betul sesuai dengan tahap kesihatan
  2. Ahli RYG yang mesra / friendly. Baru join tak rasa segan nak tanya macam-macam. Rasa macam kenal lama. Padahal tak pernah bertemu mata. Tapi saling tolong menolong. Best!
  3. Kelas online yang di-handle oleh leaders RYG. Perkongsian mahal tapi boleh dapat percuma melalui kelas berjadual setiap hari di Telegram
Ramai antara ahli RYG pada mulanya join sebab nak guna sendiri. Tapi tertarik untuk menjana pendapatan sampingan. Nasib baik mereka dalam kelompok yang betul. Jadi tak susah nak belajar berniaga dan kongsi kebaikan Shaklee. Mudah sebab group best!


OK cukuplah saya memuji geng RYG. Lain kali update lagi, Group best! Semua nak join!

Tak percaya?

Cuba tengok bonus pertama saya bersama RYG! 


Bulan pertama bonus 4 angka, RM3201.57. Hebat betul penangan aura RYG. Nak saya kongsikan tips bonus besar seawal bulan pertama? WhatsApp +6018 270 4872 untuk pendaftaran keahlian Shaklee. Cepat ambil handphone. Saya tunggu awak mesej saya. Hehe.

JAMINAN KAMI

Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
  • Selamat (sijil Halal dan kelulusan KKM)
  • Semulajadi
  • Berkesan
  • Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.
  • Shaklee Difference: Always Safe, Always Works, Always Green.
MENGAPA SAYA?

Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.
PENGHANTARAN

Penghantaran melalui pos akan diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, City-Link, GDex atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.
PEMBAYARAN

Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank, CIMB, Bank Simpanan Nasional , Bank Islam atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

NAK BELI SET SHAKLEE

Untuk mendapatkannya, anda mempunyai beberapa pilihan:
  • belian online dengan menggunakan kad debit atau kad kredit anda
  • belian di cawangan Shaklee terdekat (ID: 1233547) 
  • hubungi saya di talian WhatsApp / Telegram +6018 270 4872 (Hifzan Zanini) untuk sebarang bantuan / belian melalui saya
Untuk ketahui Promosi Bulan Ini, klik pada link.

Untuk pembelian produk Shaklee secara online menggunakan kad kredit / kad debit anda? Klik imej dibawah. 

Atau daftar keahlian Shaklee untuk penjimatan hebat. 


NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?

Berminat menjadi pengedar Shaklee dan mendapat bonus tunai serta banyak manfaat lain? Jom sertai team business kami, RYG dan DARE TO DREAM TEAM (D2DT) yang mempunyai ahli aktif, kelas online percuma dengan masa yang fleksibel.


Anda juga boleh dapatkan produk ini terus daripada saya. Hubungi saya untuk dapatkan rangkaian produk Shaklee dengan konsultasi percuma atau bimbingan pendaftaran sebagai ahli Shaklee. 

Rakan Shaklee Anda
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (Cikgu Ije) 
SMS/WhatsApp : +6018 270 4872 
FB Page: Vitamin Suci
Personal FB : Hifzan Zanini
Instagram: @vitaminsuci

Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan