Shaklee Ready Stock

Assalamualaikum dan salam sejahtera! Ramai yang suka beli produk ready stock. Termasuklah saya. Kalau pre order ni rasa macam lambat je, kan?

READY STOCK

Biasanya untuk ready stok, saya sediakan untuk pengguna Shaklee sekitar tempat tinggal saya. Mudah nak COD. Nak datang ambil di rumah saya di Taman Seri Impian boleh, nak meet up kat shopping mall berdekatan pun boleh. Mana tahu kebetulan saya nak keluar beli sekilo ikan, boleh COD Shaklee sekali. Hehe

PENGHANTARAN POS SETIAP HARI

Kalau pengguna Shaklee yang jauh, boleh pos. Biasanya bayaran sebelum jam 3 petang, saya boleh terus pos pada hari sama. InsyaAllah kawasan bandar terus boleh dapat parcel keesokan harinya. Cepat kan?

Pengeposan setiap hari kecuali Sabtu dan Ahad. Kasi chance abang posmen rehat.

Konsultasi disediakan. Tanya beribu soalan sampai jelas. Baru puas hati nak amalkan vitamin Shaklee.

Saya dah bervitamin Shaklee sejak 2011. Alhamdulillah.

Nak ber-Shaklee juga? Boleh Whatsapp saya +6018 270 4872

Quick update with love,
Cikgu Ije
Sahabat Shaklee Anda

Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan