Promosi Merdeka II : Payung Percuma dan Cabutan Bertuah

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Terima kasih kerana sudi klik ke link ini. 

Hari ini, Shaklee menawarkan PAYUNG PERCUMA! Ye. Hari ini sahaja 20 Ogos 2016 (Sabtu)

 

Cantikkan, payung ni? Shaklee nak beri percuma sahaja jika anda mendaftar sebagai ahli Shaklee pada 20 Ogos 2016 sahaja. 

Jap. Jangan klik [X] dulu. Baca sehingga habis sebab ini mungkin peluang terbaik anda untuk bersama kami dan Shaklee.

Kenapa kami?

Kami merupakan satu antara beribu group Shaklee yang wujud di Malaysia. Namun, group kami adalah lain daripada yang lain. Keistimewaan group kami ialah:

Golongan profesional dan bukan profesional

Group kami disertai oleh ramai golongan profesional dan bukan profesional. Apa kelebihannya? Kami dapat berkongsi banyak info dengan mudah. Nak tanya bab penyakit, boleh rujuk doktor. Nak tanya bab ubat, boleh tanya ahli farmasi. Nak tahu rutin anak kat sekolah, boleh tanya cikgu. Kot time PJ jam 7 atau 9 pagi, masa matahari memancar riang. 


Ada doktor perubatan

Lebih menarik lagi, group kami yang diketuai oleh Dr Cip juga mempunyai ramai doktor perubatan. Jadi lebih mudah untuk mendapatkan konsultasi perubatan. Hehe. Shhhh ianya percuma. Jadi jika ada kemusykilan berkaitan penyakit, boleh rujuk para doktor yang ada untuk langkah kecemasan.


Kelas online

Disamping itu juga, group kami aktif dalam mengadakan online class. Kelas fleksibel ini sangat bagus bagi kita yang mempunyai rutin harian berbeza. Kelas bermula jam 9.30 malam oleh leader group. Kita boleh mengikuti kelas tersebut pada bila-bila masa kita berkelapangan; jam 11 malam time baring kat katil ke. Jam 7 pagi esok time sarapan ke. Bila-bila masa kita free, kita boleh sedut ilmu di group kami


Berikut merupakan kelas-kelas online di group WhatsApp yang kami sertai sepanjang Ogos 2016. Banyak ilmu bermanfaat untuk diketahui. Walaupun anda tak berhajat untuk menjual produk Shaklee, ia tetap bermanfaat kerana terdapat kelas untuk kesihatan juga.

Semua boleh join!

Dengan Shaklee, kita boleh dapatkan vitamin untuk kesihatan sekeluarga mahupun menjana pendapatan sampingan. Dapat bonus tunai mengikut kemahuan anda. 

Sebelum mendaftar sebagai ahli Shaklee, adalah penting untuk anda berada dalam group yang betul. Group yang hebat boleh memberi anda pelbagai manfaat. Antaranya:
  • cadangan vitamin yang betul sesuai dengan tahap kesihatan
  • bimbingan berterusan bagi anda yang ingin menjadikan Shaklee sebagai side income seperti saya.
Siapa sangka; arkitek, ahli farmasi, doktor, pelajar universiti, guru, surirumah bergabung dalam satu group yang meriah dan supportive. Saya sendiri hanya mengenali mereka di alam maya, namun kami saling memberi sokongan.
  • Jika anda pernah terfikir untuk mengamalkan vitamin Shaklee, inilah masanya untuk anda mendaftar sebagai ahli Shaklee.
  • Jika selama ini anda hanya mendapatkan vitamin Shaklee melalui pengedar, tiba masa untuk anda menjadi ahli dan membuat pesanan anda sendiri melalui sistem online Shaklee (tak tahu tak apa, kami ada untuk bantu)
  • Jika anda berhajat menambah pendapatan keluarga, inilah peluang anda mendaftar dan kami akan bimbing anda sehingga berjaya
Kelebihan daftar pada 20/8/2016

Ambil peluang untuk daftar sebagai ahli Shaklee pada hari ini 20 Ogos 2016 (Sabtu) dan dapat payung percuma!


OK payung dah dapat. Kini nak tambah lagi. Jika anda membuat belian sebanyak 200 uv (lebih kurang RM650), anda layak mendapat cabutan bertuah! Kalau dah beli RM650 +- ni, yuran keahlian PERCUMA!

Gambar-gambar berderet kat atas ni ialah hadiah-hadiah cabutan bertuah!
  • beg merah
  • beg tote coklat
  • beg jut hijau
  • pill box
  • car tag
  • vitamin Shaklee
  • produk penjagaan rumah 
  • Collagen Powder (RP RM298)
  • Vivix (RM475)
  • rangkaian penjagaan wajah NutriWhite (RP 1158 /set)
  • rangkaian penjagaan wajah Enfuselle 
  • Get Clean Water Picther (RM460)
Banyaknya nak beli RM650?! Taklah! Boleh belikan set hamil ke, set penyusuan ke, set kurus ke, set warga emas ke, set haji ke, set kanak-kanak ke. Belanja RM650 hari ni, yuran percuma seumur hidup dapat pulak cabutan bertuah. Ada rezeki dapat cabutan bertuah best, set NutwiWhite ke. Haaa. Sengih sampai ke telinga nanti

Kalau tak nak beli boleh ke? Boleh! Daftar sebagai ahli je, payung dah dalam tangan!

Bagaimana nak daftar?

Yuran keahlian SEUMUR HIDUP ialah RM79.50 dan anda akan dibekalkan bersama:
  • memberkit bag yang mengandungi info berkaitan Shaklee dan produk
  • payung eksklusif sempena pendaftaran pada 20/8/2016
Boleh hubungi saya di talian +6018 270 4872 untuk sebarang persoalan.


Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan