7 Testimoni Vivix Atasi Diabetes Dan Kanser

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua. Alhamdulillah kerana Vivix yang menjadi vitamin kesukaan pelanggan VitaminSuci kembali dengan promosi yang menarik. Mana tidaknya, penjimatan hebat dengan hasil unggul untuk kesihatan.
  • Vivix Beli 6 Percuma 1
  • Vivix Beli 2 Diskaun 5%
Apa yang hebatnya Vivix?

Vivix merupakan minuman campuran botani terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol.

Bagaimana Vivix boleh buat kita jadi sihat?

Mari kita lihat fungsi utama promosi Vivix Shaklee ini.
  • Ia membantu memperbaiki DNA yang rosak setiap hari akibat radikal bebas yang menyebabkan proses penuaan. Vivix membantu melewatkan proses penuaan dan seterusnya membantu untuk awet muda.
  • Ia membantu memperbaiki tenaga sel. Tenaga sel akan berkurangan akibat proses penuaan dan fungsi sel-sel juga akan berkurangan. Vivix bertindak dengan membantu menguatkan sel –sel dalam tubuh badan.
  • Ia juga membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin umur meningkat, kesihatan kita juga akan berkurangan dan mulalah badan akan ‘merasa’ sakti di ‘sana’ dan di ‘sini’, daya ingatan pun berkurangan maka Vivix membantu mengembalikan keremajaan kita dan badan akan lebih sihat seperti ‘orang muda’.
Apa khasiat amalkan Vivix?

Khasiat Vivix dapat disimpulkan seperti berikut:
  1. Anti oksida dan anti penuaan semulajadi (awet muda)
  2. Menyokong system imunisasi
  3. Menyokong kesihatan otak, sendi, jantung dan kardiovaskular
  4. Menghalang kanser dan radikal bebas yang menyebabkan kanser
  5. Atasi diabetes, darah tinggi, Alzheimer
  6. Membantu kesihatan tubuh badan keseluruhannya
  7. .. dan banyak lagi manfaat lain

Apa kata pengguna Vivix?

Berikut saya kongsikan beberapa testimoni hebat Vivix yang membantu ramai orang lebih sihat

Testimoni 1 : Vivix Atasi Diabetes: Puan Nurul Azliza berkongsi yang ibu mertuanya menghadapi masalah diabetes dengan bacaan yang tinggi. Alhamdulillah, hasil Vivix yang dihadiahkan suami Puan Nurul, bacaan diabetes ibu mertuanya turun kepada 6.2. Bahkan, doktor dah benarkan ibu mertuanya ambil benda manis. Bestkan? Berapa ramai anak-anak yang dapat berikan Vivix untuk ibu bapa mereka? Kita usaha, Allah yang tentukan. Best dapat berjasa kepada mak ayah.


Testimoni 2 : Vivix Atasi Diabetes: En R. Jitendra merupakan penghidap diabetes sejak 14 tahun yang lalu dengan bacaan gula dalam darah yang tinggi iaitu 15.4. Sejak mengamalkan Vivix Shaklee selama 7 bulan, bacaan kandungan gula dalam darah berkurangan kepada 4.8 dan seterusnya bebas daripada diabetes atau kencing manis ini.


Testimoni 3 : Vivix Atasi Diabetes: Dr Nik telah menghadiahkan Vivix Shaklee untuk ayahnya. Ayahnya menghadapi masalah kencing manis yang kronik dengan bacaan kandungan gula iaitu 19. Alhamdulillah, setelah menggunakan Vivix, dalam temph 2 minggu bacaan kandungan gula berkurangan kepada 7.9. Memang best sangat-sangat


Testimoni 4 : Pesakit Strok:  Puan ini berkongsi yang ibu beliau diserang strok pada Oktober 2012.Kesan dari serangan seluruh anggota badan sebelah kiri kaku tidak dapat bergerak. Salah satu usaha puan ini adalah mencuba vivix untuk ibu beliau. Memang kesan menakjubkan, dengan izin Allah jari tangan ibu beliau dah boleh bergerak sedikit ketika hari pertama menggunakan Vivix. Hari seterusnya ibu beliau dah pun boleh berjalan. Memang ajaib!


Testimoni 5 : Pesakit Diabetes: Puan Zura berkongsi yang ibunya mengalami masalah jantung dan darah tinggi. Alhamdulillah hasil pengamalan Vivix, segala pesakit ibunya hilang. Apalah sangat harga sebotol Vivix berbanding pengorbanan mak ayah kan?


Kanser ni pun ada macam-macam jenis kanser..dan ia akan menjadi bahaya bila dah capai tahap 3 atau 4. Salah satu cara atasinya adalah menjalani kimoterapi atau bahasa pasarnya adalah meletakkan ‘racun’ dalam badan bagi membunuh ‘sel jahat’ yang menyebabkan kanser. Sebagai alternatif, saya kongsikan kebaikan Vivix Shaklee yang membantu mengatasi masalah kanser. Kita berusaha, Allah yang tentukannya:

Testimoni 6 : Vivix atasi Masalah Kanser: Encik Law Chu Hian pernah mengalami masalah kanser paru-paru dan terpaksa menjalani kimoterapi. Dengan pengambilan Vivix secara berterusan, kanser di dalam badan terus hilang. Bahkan, pada gambar di bawah beliau kelihatan sangat sihat dan awet muda walhal umurnya ketika itu adalah 50 tahun. Hebat! Vivix membantu atasi masalah kanser, membaiki sel-sel dalam badan untuk kelihatan lebih muda


Testimoni 7 : Vivix atasi Kanser barah rahim: Pn Zuriah berkongsi yang pelanggannya mengalami masalah barah rahim sehingga perlu di bedah. Hasil pengambilan Vivix, keajaiban memang berlaku, barahnya hilang dan tak perlu lagi menjalani pembedahan.. Ajaibkan? Semua ni kuasa Allah sebab tu ada yang panggil vivix ni tonik ajaib.


Berminat?




JAMINAN KAMI

Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
  • Selamat (sijil Halal dan kelulusan KKM)
  • Semulajadi
  • Berkesan
  • Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.
  • Shaklee Difference: Always Safe, Always Works, Always Green.
MENGAPA SAYA?

Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.
PENGHANTARAN

Penghantaran melalui pos akan diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, City-Link, GDex atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.
PEMBAYARAN

Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank, CIMB, Bank Simpanan Nasional , Bank Islam atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

NAK BELI SET SHAKLEE

Untuk mendapatkannya, anda mempunyai beberapa pilihan:
  • belian online dengan menggunakan kad debit atau kad kredit anda
  • belian di cawangan Shaklee terdekat (ID: 1233547) 
  • hubungi saya di talian WhatsApp / Telegram +6018 270 4872 (Hifzan Zanini) untuk sebarang bantuan / belian melalui saya
Untuk ketahui Promosi Bulan Ini, klik pada link.

Untuk pembelian produk Shaklee secara online menggunakan kad kredit / kad debit anda? Klik imej dibawah. 

Atau daftar keahlian Shaklee untuk penjimatan hebat. 


NAK JADI PENGEDAR SHAKLEE?

Berminat menjadi pengedar Shaklee dan mendapat bonus tunai serta banyak manfaat lain? Jom sertai team business kami, RYG dan DARE TO DREAM TEAM (D2DT) yang mempunyai ahli aktif, kelas online percuma dengan masa yang fleksibel.


Anda juga boleh dapatkan produk ini terus daripada saya. Hubungi saya untuk dapatkan rangkaian produk Shaklee dengan konsultasi percuma atau bimbingan pendaftaran sebagai ahli Shaklee. 

Rakan Shaklee Anda
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (Cikgu Ije) 
SMS/WhatsApp : +6018 270 4872 
FB Page: Vitamin Suci
Personal FB : Hifzan Zanini
Instagram: @vitaminsuci

Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan