GIVEAWAY 2nd ANNIVERSARY BLOG AKIF IMTIYAZ

Assalamualaikum dan salam sejahtera! Di Subuh pagi 31 Ogos 2015 ni, saya menaip khas untuk sahabat baru yang meraikan ulangtahun kedua blog Akif Imtiyaz. Tahniah sahabat! 


Inilah banner cantik yang menarik perhatian ramai bloggers untuk sertai giveaway ni. Lawa! Jika anda mahu sertai segmen ni, boleh klik imej di atas untuk langkah mudah yang boleh diikuti.

Pertama kali saya jejaki Facebook Page dan laman Instagram HALWA ATTIRE rasa sangat teruja melihat koleksi baju ibu hamil. Rasa cute je. Tak puas nak scroll tengok koleksi yang cantik-cantik. Korang kena klik dan tengok sendiri. Boleh dihadiahkan untuk sahabat, saudara dan diri sendiri! Tak rugi klik!

Alhamdulillah. Jumpa laman yang boleh dirujuk untuk tambah koleksi baju mengandung. Last saya pregnant 2013. InsyaAllah memang sejak bulan Ogos lepas merancang untuk hamil anak ke-3 sementelah anak kedua bakal menginjak usia 2 tahun pada November 2015 nanti. Doakan saya berjaya hamil ye? Kalau berjaya hamil, boleh lah dapatkan koleksi di Halwa Attire!

Jom pakat klik:




Jangan lupa sertai segment ni di blog Akif Imtiyaz ye?

Comments

Sayidah Napisah said…
mana segmen kunjungan 2 juta tu ye? bila saya klik link tu dia not found hehe

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan