Ini yang Terjadi Jika Anda Minum Air Putih 3 Liter Sehari Selama Satu Bulan

Bagi anda yang tak suka minum air putih, mungkin berita ini akan membuatkan anda termotivasi minum air putih lebih banyak. Seperti yang kita tahu bahwa air putih boleh membantu kita melarutkan racun dalam tubuh. Selain itu, air putih juga sangat baik untuk mereka yang ingin mengurangi berat badan.

Sarah Smith, 42 tahun dan berbangsa Inggeris melakukan eksperimen dengan air putih. Dia mengambil sebanyak 3 liter air setiap hari selama satu bulan. Hasilnya sangat mencengangkan, wajah ibu dari dua anak ini terlihat lebih muda 10 tahun setelah satu bulan.

Sarah tanpa sengaja telah menemukan rahsia untuk memperbaiki penampilan dan meremajakan kulit. 


Sejarah buruk kesihatan

Sebelumnya Sarah mengalami sakit kepala selama bertahun-tahun, ia juga memiliki masalah dengan pencernaannya yang buruk. Suatu hari ia membaca sebuah survey yang mengatakan bahwaa satu dari lima perempuan di Eropah kekurangan pengambilan cairan yang didapatkan dari air putih.

Ia kemudian menemui seorang ahli gizi dan mengkonsultasikan keadaan kesihatannya serta hasil survey yang ia baca. Berdasarkan saran dari ahli gizi ia kemudian memutuskan untuk melakukan percubaan selama satu bulan dengan meminum air putih sebanyak 3 liter setiap harinya.

Hasil minum air putih

Hasilnya mengejutkan, satu bulan kemudian, kulit Sarah yang pada mulanya tidak berkilau, terlihat mati, dipenuhi keriput di bahagian-bahagian tertentu dan bercak-bercak kemerahan, kini mengalami keremajaan. Wajahnya terlihat cerah, segar dan tegang, ia terlihat 10 tahun lebih muda dari sebelumnya.

“Setiap sistem dan fungsi dalam tubuh kita tergantung pada air. Air membersihkan racun dari organ vital, membawa nutrisi ke sel-sel, menyediakan lingkungan yang lembab untuk jaringan telinga, hidung dan kerongkong, serta menghilangkan sisa tubuh” ucap Sarah, seperti dilansir Mirror, 12 Desember 2014.

“Tidak cukup minum bererti semua fungsi ini menjadi terganggu. Jadi saya memutuskan untuk melihat apa yang terjadi jika saya minum 3 liter air setiap hari selama 28 hari. Hasilnya sangat mencengangkan…” lanjutnya.

Saya merasa lebih segar, lebih ramping dan sihat, dan suami saya dan teman-teman mengatakan bahawa saya kelihatan sepuluh tahun lebih muda. Orang waras mana yang tidak ingin mencuba sesuatu yang mendapatkan hasil yang luar biasa seperti itu?

Note: Lebih disarankan minum banyak air dengan mengikuti keperluan tubuh, bukan sekadar membatasi 2 liter atau 3 liter. Segala yang berlebihan memang kurang baik. Meski air putih baik bagi kesihatan, namun tentunya dalam jumlah yang cukup dan diimbangi dengan pengambilan nutrisi yang lain.

Berminat untuk mencuba produk Shaklee bagi membantu anda tampil sihat dan cantik handsome dengan lebih cepat? Ayuh hubungi saya.

JAMINAN KAMI

Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
  • Selamat (sijil Halal dan kelulusan KKM)
  • Semulajadi
  • Berkesan
  • Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.
  • Shaklee Difference: Always Safe, Always Works, Always Green.
MENGAPA SAYA?

Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.
PENGHANTARAN

Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Kluang. Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, City-Link, GDex atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.
PEMBAYARAN

Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank, CIMB, Bank Simpanan Nasional , Bank Islam atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

SAYA NAK BELI SET SHAKLEE!

Untuk mendapatkannya, anda mempunyai beberapa pilihan:
  • belian online dengan menggunakan kad debit atau kad kredit
  • belian di cawangan Shaklee terdekat (ID: 933 313) 
  • hubungi saya di talian WhatsApp / Telegram 018 270 4872 (Hifzan Zanini) untuk sebarang bantuan
Untuk ketahui Promosi Bulan Ini, klik pada link.

Untuk pembelian produk Shaklee secara online menggunakan kad kredit / kad debit? Klik imej dibawah. 

Atau daftar keahlian Shaklee untuk penjimatan hebat


Anda juga boleh dapatkan produk ini terus daripada saya. Hubungi saya untuk dapatkan rangkaian produk Shaklee dengan konsultasi percuma atau pendaftaran sebagai ahli Shaklee. 


Rakan Shaklee Anda
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (ije) 
SMS/WhatsApp : 018-270 4872 
FB Page: Vitamin Suci
Personal FB : Hifzan Zanini

Comments

Sue Bee said…
nice info.lepas ni kena tambah lah sukatan air putih untuk SB minum
insan marhaen said…
Terima kasih kerana singgah di blog IM.

minum 3 liter sehari adalah sesuatu yang susah bagi saya yang memang dari dulu kurang minum air.

sebab itu agaknya saya kerapa mengalami batu karang...
Dunia Zumal said…
Syukur Zumal nie peminat air putih...
Memang 1 masalah besar nak minum plain water byk2 dlm sehari... kalau tak tentu Kak Mirror bertambah anggun kan?. Hihi..

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan