FAQ Kenali Jenama dan Peluang Perniagaan Shaklee

Shaklee adalah nama yang tak asing lagi dalam pasaran supplement di Malaysia. Disokong oleh puluhan jenis supplement, produk kecantikan dan produk untuk rumah, keberkesanan Shaklee telah dirasai oleh ribuan pengguna bukan sahaja Malaysia, tapi juga di Singapura, Indonesia, Kanada, China, US, Jepun, Mexico dan Taiwan.

Saya mula mengenali Shaklee pada Oktober 2011 dengan mencuba produk penyusuan. Selepas hampir 2 tahun menjadi pengguna Shaklee, pada Februari 2013 saya mendaftar sebagai ahli Shaklee tanpa mengetahui Shaklee adalah syarikat MLM. Kalaulah Shaklee ni salah satu MLM yang menipu, dah tentu nama Shaklee dah glamour sebagai black listed company. Tapi ianya tidak. Jadi saya menyertai MLM yang betul dan terjamin.


Walaupun Shaklee dah glamour seantaro dunia, mungkin ada yang masih tak tahu mengenai Shaklee. Mungkin hanya dengar nama tapi tak tahu lanjut.

FAQ #1 : Apa sebenarnya SHAKLEE dan apa produk yang dijual oleh syarikat SHAKLEE??

Shaklee adalah syarikat kesihatan semulajadi dan kesihatan #1 di Amerika Syarikat. Shaklee adalah syarikat pertama yang diisytiharkan neutral karbon, maknanya Shaklee mengimbangi 100% daripada pelepasan karbon mereka. Semua produk Shaklee ini terbukti selamat, berkesan dan 100% dijamin.

Shaklee mempunyai 4 garis produk yang berasingan dan dipecahkan mengikut kategori berikut
  • Pemakanan Sihat
  • Penjagaan berat badan 
  • Penjagaan diri dan kecantikan 
  • Penjagaan rumah 

Shaklee dah bertapak selama 58 tahun. Dan kalau di Malaysia ni, even semasa kegawatan ekonomi, Shaklee masih teguh berdiri. Di samping itu, setiap angkasawan dalam setiap misi NASA sejak tahun 1993 telah menggunakan Produk Shaklee.

FAQ#2: Apa beza Shaklee dengan syarikat yang lain di pasaran?
Shaklee ditubuhkan supaya semua keuntungan diberikan kepada pengedar. Pengedar melakukan pemasaran produk, dan syarikat menghasilkan produk yang sangat baik. Tidak ada wang yang dibayar untuk pengiklanan atau pasaran runcit. itu sebab tiada iklan Shaklee kt TV atau majalah. Keuntungan yang diberikan secara langsung kepada pengedar untuk kami memasarkan produk. Sebab itulah ganjaran yang diberikan syarikat sangat tinggi untuk pengedar yang komited.


FAQ #3: Bagaimana nak tahu Shaklee bukan MLM yang menipu? 

Mungkin ini adalah soalan yang biasa ditanya. Shaklee telah disenaraikan sebagai sebuah syarikat Fortune 500 pada tahun 1982 dan terus menjadi satu syarikat yang paling mampan dalam perniagaan hari ini. Sehingga kini, Shaklee telah membayar lebih daripada 5 bilion dolar bonus kepada pengedarnya dan setiap bulan kami merasai bonus yang dibayar direct terus ke dalam akaun bank tanpa pernah gagal.



Shaklee banyak memenuhi impian saya sendiri dalam hal kewangan dan kawan-kawan saya especially suri rumah yang begitu mengharapkan side income untuk bantu suami. Siapa yang taknak kan duduk rumah jaga anak depan mata tapi masih boleh jana pendapatan. Saya yang berkerjaya langsung tidak mengganggu tugas hakiki saya kerana semuanya dihujung jari.

FAQ #4: Bagaimana saya bermula dengan Shaklee?
Saya bermula pada bulan Oktober 2011 dengan pembelian 1 set penyusuan Shaklee. Alang-alang dah repeat order (maknanya dah suka dengan product) saya ambil keputusan untuk jadi ahli. Itupun selepas hampir 2 tahun menggunakan Shaklee. Iaitu pada Februari 2013, saya mengandungkan anak kedua dan ingin membeli set hamil.

Dan saya hanya kongsi tentang kebaikan produk di FB selepas saya sendiri merasainya. I love Shaklee so much then I decided to be serious.  Sejak dari itulah ianya berkembang hingga ke hari ini.

Nak maju dalam bisnes Shaklee mudah sahaja. Konsepnya USB. 

U - Use (Saya cuba produk Shaklee dan gembira dapat menyusukan 2 orang anak sepenuhnya selama 2 tahun, cergas sepanjang kehamilan dan berpantang, badan maintain slim walaupun anak dah 2 orang)
S - Share (saya kongsi apa yang saya rasa dan saya nak orang lain juga rasa kebaikan yang sama)
B - Build (bina empayar sendiri hingga berkembang)

FAQ #5: Apakah produk Shaklee kegemaran saya? 

Ni soalan yang susah sikit nak jawab. Sebab semua produk pun saya suka. Kebanyakan produk Shaklee saya dah cuba. Tapi saya rasa kegemaran mutlak saya adalah ESP, Vitamin C, Vita-Lea, B-Complex, Alfalfa Complex. Ewah banyak pulak. Nak buat macam mana memang suka sangat dengan kesannya.

FAQ #6: Apakah satu perkara yang saya nak semua orang tahu mengenai Shaklee? 

Bisnes Shaklee adalah satu model bisnes yang paling adil kerana setiap orang tidak kira siapa yang join dulu berpeluang untuk mendapat infinity income. Ianya bergantung kepada berapa banyak usaha yang dicurahkan, sejauh mana anda komited untuk menggerakkannya dan yang pasti anda tak perlu ada pengalaman berbisnes pun apatah lagi kelayakan akademik tertentu untuk menjadi usahawan Shaklee. 

Jika tak tahu, Shaklee punyai banyak latihan yang disediakan untuk pengedar. Secara jujurnya, semua orang mampu untuk berjaya dalam Shaklee. Dan yang saya paling nak orang tahu adalah Shaklee adalah SELAMAT, tidak ada kemudaratan dalam vitamin Shaklee. Satu lagi, dengan Shaklee banyak impian boleh jadi realiti. 

Berminat? Ayuh hubungi saya.

JAMINAN KAMI

Shaklee merupakan suplemen semulajadi dan memegang piagam
  • Selamat (sijil Halal dan kelulusan KKM)
  • Semulajadi
  • Berkesan
  • Piagam ini telah diikrarkan semenjak lebih 50 tahun lalu, dan kini masih teguh berpegang padanya.
  • Shaklee Difference: Always Safe, Always Works, Always Green.
MENGAPA SAYA?

Saya merupakan pengedar Shaklee yang jujur dan amanah, serta lebih mementingkan kesihatan anda. Hubungi saya agar saya boleh bantu anda dan keluarga anda lebih sihat. Saya juga akan menyediakan jadual pengambilan vitamin dan konsultansi percuma berkaitan produk Shaklee yang sesuai untuk anda.
PENGHANTARAN

Anda boleh memilih untuk COD. COD boleh diadakan di sekitar Kluang. Pos juga boleh diatur ke seluruh dunia samada menggunakan khidmat Poslaju, City-Link, GDex atau lain-lain yang bersesuaian dengan lokasi anda.
PEMBAYARAN

Pembayaran boleh dibuat menggunakan akaun Maybank, CIMB, Bank Simpanan Nasional , Bank Islam atau Western Union jika anda tinggal di luar negara.

SAYA NAK BELI SET SHAKLEE!


Untuk mendapatkannya, anda mempunyai beberapa pilihan:
  • belian online dengan menggunakan kad debit atau kad kredit
  • belian di cawangan Shaklee terdekat (ID: 933 313) 
  • hubungi saya di talian WhatsApp / Telegram 018 270 4872 (Hifzan Zanini) untuk sebarang bantuan
Untuk ketahui Promosi Bulan Ini, klik pada link.

Untuk pembelian produk Shaklee secara online menggunakan kad kredit / kad debit? Klik imej dibawah. 


Atau daftar keahlian Shaklee untuk penjimatan hebat


Anda juga boleh dapatkan produk ini terus daripada saya. Hubungi saya untuk dapatkan rangkaian produk Shaklee dengan konsultasi percuma atau pendaftaran sebagai ahli Shaklee. 


Rakan Shaklee Anda
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (ije) 
SMS/WhatsApp : 018-270 4872 
FB Page: Vitamin Suci
Personal FB : Hifzan Zanini


Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan