Tips Berkesan Muat Jean Lama

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Semua teringin nak pakai jeans lama kan? Bukan sebab jeans lama buruk, tapi sebab saiz jeans lama yang kecil. Pinggang kecil molek. Tubuh dulu ramping bergaya. 

Tiada yang mustahil dengan Shaklee. Hari ini saya kongsikan cara terbaik untuk capai impian anda miliki pinggang ramping! 

Bukti boleh pakai jeans lama


Seronok baca perbualan mereka. Dah berjaya pakai seluar jeans yang dah lama disimpan. 
Caranya mudah, ambil Cinch Shake Mix sebagai makanan pengganti. 
  • Sarapan dengan Cinch Shake Mix untuk rasa kenyang berpanjangan.
  • Tengah hari makan nasi macam biasa dengan 1 hidangan lauk dan 1 hidangan sayur/buah.
  • Malam pula gantikan makan malam dengan Cinch Shake Mix
Kenapa amalkan Cinch Shake Mix?

Cinch™ Shake merupakan minuman yang sungguh lazat dan berzat untuk membantu anda memelihara otot yang penting dan menjadikan anda sentiasa berasa kenyang dan berpuas hati di samping mengurangkan berat badan. Rumusan proprietary kami diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi signal kepada badan untuk memelihara otot semasa pengurangan berat badan. Dalam kata lain, leusina dalam Cinch™ Shake membantu anda menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot anda. 



4 perkara yang perlu anda tahu jika mahu pakai jeans lama
  1. Pengambilan protein sepanjang program diet
  2. Tips memelihara tisu otot
  3. Usaha meningkatkan thermogenesis
  4. Tips rasa kenyang
Ketahui huraian lanjut:
  1. Pengambilan protein sangat penting. Protein adalah salah satu bahagian penting ketika kita sedang diet. Fungsi protein apabila kita diet sangat besar, jadi jangan mengetepikan protein ketika anda memutuskan untuk berdiet. Menurut kajian beberapa pakar kesihatan di Amerika, semasa anda diet, ambillah protein dua kali sehari untuk menjaga pengambilan nutrisi pada otot semasa diet tersebut. Dengan bekalan protein yang cukup, metabolisme tubuh meningkat dan proses pembakaran lemak berlaku dengan lebih cepat! Tambahan pula, kandungan protein dalam setiap hidangan yang diambil seseorang sebenarnya yang membantu mengurangkan selera seterusnya membuatkan mereka kurang mengambil makanan berkalori. 
  2. Tisu otot membakar kira-kira 70 peratus lemak di dalam tubuh seseorang. Jadi adalah penting untuk kira memelihara tisu otot. Ramai yang tidak mengambil karbohidrat dengan alasan takut gemuk. Sedangkan karbohidrat diperlukan oleh tubuh untuk menghasilkan tenaga. Apabila seseorang tidak mengambil karbohidrat, tisu tubuh mengambil alih tugas menghasilkan tenaga untuk keperluan tubuh. Bila timbang, berat berkurang. Hakikatnya tisu berkurang, jadi berat turut berkurang. Ini merupakan cara diet yang salah. Peliharalah tisu anda untuk membantu pembakaran 70% lemak dalam tubuh. Ambil Cinch Shake Mix untuk penuhi keperlukan tisu anda. 
  3. Thermogenesis ialah proses pengeluaran haba daripada tubuh. Proses thermogenesis adalah satu keadaan dimana tubuh membakar kalori berlebihan melalui peningkatan suhu dalam tubuh. Justeru, lemak-lemak degil yang telah lama bersarang di dalam badan anda akhirnya dapat dipecahkan dan disingkirkan bagi tujuan penurunan berat badan yang lebih efektif
  4. Makanan yang kaya dengan protein juga dapat menahan kelaparan, ini boleh membantu mengurangkan pengambilan makanan ringan di antara waktu makan. Dan tidak ketinggalan juga terhadap kandungan leusina dan zat-zat yang diperlukan oleh badan anda.
Kebaikan Cinch Shake Mix
  1. Memberikan khasiat seperti satu hidangan tetapi dengan rasa seperti santapan manis/ pencuci mulut
  2. Mengandungi Cinch Pro™ iaitu suatu campuran protein eksklusif yang diperkaya dengan asid amino leusina (Baca Kebaikan leucine untuk kurus)
  3. Soya bukan GMO
  4. Tiada perisa, pewarna atau pemanis buatan
  5. Cinch Shake Mix memberi 35% atau lebih Nilai Harian (Daily Value) bagi 21 vitamin dan mineral yang penting
  6. Nilai glisemia yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga
  7. Mempunyai kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram dalam setiap sajian
  8. Terdapat 24 gram protein dalam setiap sajian bagi membolehkan anda berasa puas dan kenyang
  9. Diperkaya dengan Leucine™ untuk memelihara otot semasa anda mengurangkan berat badan
Ingin dapatkan produk Shaklee secara online menggunakan kad kredit / kad debit? Klik imej dibawah. 


Atau daftar keahlian Shaklee untuk penjimatan hebat

Anda juga boleh dapatkan produk ini terus daripada saya. Hubungi saya untuk dapatkan rangkaian produk Shaklee dengan konsultasi percuma atau pendaftaran sebagai ahli Shaklee. 


Rakan Shaklee Anda
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (ije) 
SMS/WhatsApp : 018-270 4872 
FB Page: Vitamin Suci
Personal FB : Hifzan Zanini

Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan