Pilih Group Biz Shaklee Yang Best (Edisi : Dinner Mac 2015)

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hari ini saya kongsikan Exclusive Dinner for B&C Group. Kumpulan rahsia Shaklee kami. Bukan sekadar group dalam Whatsapp atau Telegram tau. Tapi siap ada dinner. Dinner yang sangat eksklusif. Alhamdulillah. Tak rugi join Shaklee bersama group ni. Korang nak join Shaklee, meh daftar dengan saya. 

Jom layan joget hindustan!


Wahhh! Semangat kan? Seronok. Bagi pengedar yang berjaya capai target, tidak sekadar dapat bonus bulanan paling sikit 4 angka. Malah group kami raikan lagi dengan makan malam eksklusif. Mana taknya...


Ni doorgift yang semua dapat! Doorgift ye. Bukan cabutan bertuah. Nilai doorgift pun dah ratus-ratus. Cabutan bertuah lak banyak pilihan. Iphone, Ipad, produk-produk Shaklee dan banyak lagi. Memang seronok sebab dihargai. 

Modal saya dulu cuma RM65 sahaja. Tapi sejak Feb 2013, saya raih bonus bulanan 4 angka. Buat biz Shaklee sambil scroll wall FB je. Mudah.

Nak ber-Shaklee?


Hubungi saya untuk pendaftaran sebagai ahli Shaklee. 


Rakan Shaklee Anda
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (ije) 
♥ SMS/WhatsApp : 018-270 4872 
♥ FB Page: Vitamin Suci
♥ FB : Hifzan Zanini

Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan