7 Fakta Get Clean Home Shaklee

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hari yang indah untuk kita semua. Alhamdulillah. Hari ini saya ingin berkongsi tentang Get Clean Home Shaklee. Canggih kan bunyi nama set ni? Padahal set pencuci rumah je. Secanggih kesan! Sekali cuba pasti tak pilih lain dah!



  • Basic H2 Organic Super Cleaning Concentrate dengan kepekatan berganda ini sungguh selamat digunakan dan dilengkapi kuasa pembersihan yang menakjubkan untuk menanggalkan kotoran dan minyak dalam sekelip mata
  • Soft Fabric Concentrate yang menarik dan berbau harum ini berkesan mengelakkan pakaian daripada berkedut dan melekat pada badan akibat kesan statik
  • Fresh Laundry Concentrate adalah satu-satunya pencuci pakaian yang mempunyai hasil cucian bersih dan berbau harum dengan rumusan enzim semulajadi yang tidak memudaratkan bumi. 
  • Pencuci Pinggan Hand Dish Wash dijamin dapat menanggalkan timbunan minyak yang melekat pada pinggan mangkuk anda dengan hanya  beberapa titisan kecil sahaja.
  • Pastinya empat produk di atas dapat memberi perbezaan ketara dalam kehidupan anda dan keluarga (penjimatan, kesan yang memuaskan hati, tidak memudaratkan kesihatan)
  • Dengan penggunaan rangkaian Get Clean Home Shaklee, anda mendapat banyak manfaat percuma (rumah bersih, pakaian harum dan senang digosok, pinggan mangkuk senang dicuci, keluarga gembira)
  • Bertukarlah kepada rangkaian pencuci sesi rumah yang baru iaitu Get Clean Home Shaklee untuk kebersihan sesi rumah!
Ingin dapatkan rangkaian produk Shaklee secara online menggunakan kad kredit / kad debit? Klik imej dibawah. 


Atau daftar keahlian Shaklee untuk penjimatan berganda!

Anda juga boleh dapatkan produk ini terus daripada saya. Hubungi saya untuk dapatkan rangkaian produk Shaklee dan pendaftaran sebagai ahli Shaklee. 


Rakan Shaklee Anda
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (ije) 
♥ SMS/WhatsApp : 018-270 4872 
♥ FB Page: Vitamin Suci
♥ FB : Hifzan Zanini

Comments

terima kasih sharinggg.....

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan