2 Penyelesaian Untuk Anak Semput

Ramai ibu bapa bimbang dengan kekerapan anak mereka yang diserang semput, asma, lelah dan seangkatan dengannya. Hari ini saya kongsikan info yang boleh membebaskan anak anda daripada masalah ini. 

BAGAIMANA ASMA BERLAKU?


Penyakit imunolgi ini boleh menyebabkan kesukaran untuk bernafas akibat daripada keradangan dan spasma pada selaput dinding laluan udara menyebabkan bronkiol dalam paru-paru menjadi sempit. Jika teruk, pesakit boleh pengsan akibat kekurangan oksigen kerana ketika otot mengejang, saluran udara mengecil dan menghalang pernafasan.



Cuba tengok 3 keadaan di atas. Boleh tak kita bayangkan saluran udara bagi anak yang diserang asma? Usah seksa anak anda lagi. Jom selesaikan sekarang! Fast action, fast result. 


Terdapat 2 kategori Asthma terhadap kanak-kanak:
  • Asthma yang tidak kerap (mild Intermitten Asthma)
  • Asthma yang kerap (Persistent Asthma) - berlaku sesak nafas lebih kerap


Tanda-tanda anda atau anak anda mengalami Asthma;
  • Kedengaran bunyi ketika bernafas (wheezing)
  • Batuk berlendir
  • Dada terasa ketat ketika bernafas (sukar bernafas)


Perkaitan Asthma dan Minum Banyak Air

Dr. F. Batmanghelidj seorang doktor dari Iran memberikan teori bahawa Astha juga adalah antara penyakit yang berkait rapat dengan dehidrasi. Dehidrasi akan berlaku apabila anda kekurangan air dalam badan. Selain itu, jika anda banyak ambil minuman berkafien seperti kopi, soda dan juga minuman beralkohol, tubuh anda akan lebih mudah dehidrasi.

Beliau mengatakan pesakit Asthma akan cepat sembuh apabila mereka ini memastikan yang mereka semua cukup air. Minum air melebihi 8 gelas sehari dan minum secara berkala.

2-3 gelas minum selepas bangun dari tidur. 2 gelas 1/2jam sebelum mula makan. 1-2 gelas 1/2jam selepas makan. 2 gelas minum sebelum tidur.

APA KATA PENGGUNA?

Shaklee? Boleh percaya ke? Sejauh mana keberkesanan produk ni? Tak bahaya kepada anak? Mungkin soalan-soalan ini berlegar di fikiran anda. Baca dulu apa kata ibu bapa yang telah mengambil tindakan bijak untuk anak mereka. 


Testimonial 1: Amalkan Meal Shakes dan OmegaGuard dan bebas daripada nebulizer



Testimonial 2: Amalkan OmegaGuard tanpa bergantung kepada nebulizer


Testimonial 3: Amalkan Meal ShakesNutriferon dan OmegaGuard untuk bayi 1 tahun lebih bagi atasi asma



Testimonial 4: 3 minggu amalkan Meal Shakes untuk atasi asma anak berusia 1 tahun 7 bulan


Selain untuk masalah asma, set ini juga sangat baik untuk pertahanan badan anak (sistem imunisasi)


BAGAIMANA SET INI BERFUNGSI?
OmegaGuard
90 kapsul
Runcit RM136
Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga jimat

OmegaGuard Shaklee  ialah  Minyak Ikan  tulen yang melalui proses penyulingan yang sangat ketat iaitu ‘3 proprietary’.  Omega Guard Shaklee  mengandungi  Omega 3  dan  Omega 6  yang berfungsi sebagai anti-radang. Ia membantu mengurangkan keradangan dan inflamasi seperti asma.

OmegaGuard membantu penghidap asma dengan menyihatkan paru-paru serta membuang lendir di dalam saluran pernafasan. OmegaGuard juga meningkatkan sistem imun dengan mengelakkan alahan, melincirkan saluran darah dan melancarkan peredaran darah.


Mengapa OmegaGuard berbanding minyak ikan lain?

1. Minyak Ikan Terbaik Di Dunia
OmegaGuard Shaklee terdiri daripada 7 asid lemak Omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. Satu hidangan OmegaGuard (3 kapsul) menyediakan 990mg asid lemak Omega-3.

2. Ultratulen dan Bergred Farmaseutikal
OmegaGuard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari 3 molekul yang memekatkan  asid lemak omega-3 yang bermanfaat di bawah suhu rendah yang terjaga. Proses ini menumpukan kepada penghasilan asid lemak Omega-3 yang asli dan menghilangkan pencemaran termasuk logam berat, merkuri, kadmium dan sebagainya yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.


3. 50% lebih pekat daripada mana-mana minyak ikan di pasaran 
Jadi dapatkan sekarang! Berikan yang terbaik buat anda dan anak anda!

Meal Shakes
544g
Runcit RM113.75
Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa

Vitamin Shaklee  lain untuk  atasi asma  ialah  Meal Shakes Shaklee . Ia merupakan multivitamin dalam bentuk serbuk. Ia juga merupakan sumber antioksidan yang sangat penting untuk melawan serangan radikal bebas yang menjadi punca  asma.

Meal Shakes membantu anak anda:
  • mengurangkan serangan asma dengan kandungan Meal Shakes seperti Vitamin A, C, E, Zinc dan Selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan (hama/alahan)
  • membantu mengatasi radikal bebas (pencemaran udara/asap rokok)
  • membekalkan nutrisi pada sel tubuh yang kaya dengan protein untuk membina sel-sel kulit, kuku, organ, rambut dan lain-lain. 
  • mengandungi asid folik, biotin, kaya kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel untuk proses tumbesaran.


Ringkasnya, kedua-dua makanan tambahan ini bukan sahaja dapat meningkatkan sistem imun anak anda bagi mengatasi asma. Ia juga membekalkan nutrisi yang diperlukan anak untuk membesar dengan sihat.  

Alhamdulillah semakin ramai ibu bapa memilih produk makanan tambahan Shaklee untuk atasi masalah asma anak mereka. Mereka memilih Shaklee dan tidak memilih nebulizer yang memberi kesan negatif untuk penggunaan jangka masa panjang. Anda bagaimana?

Ingin dapatkan set ini  secara online menggunakan kad kredit / kad debit? Klik imej dibawah. 


Anda juga boleh dapatkan set ini terus daripada saya. Hubungi saya kerana saya bersedia untuk menyelesaikan masalah kesihatan anda.


Rakan Shaklee Anda
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (ije) 
♥ SMS/WhatsApp : 018-270 4872 
♥ FB Page: Vitamin Suci
♥ FB : Hifzan Zanini

Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan