Vitamin Terbaik Untuk Kesihatan Menyeluruh

Alhamdulillah, malam tadi saya ada mendapat mesej WhatsApp daripada bakal pengguna Shaklee. Esok urusan penghantaran produk. Lusa dia jadi pengguna Shaklee untuk produk Vivix. Hehe. Mudah beli Shaklee. Order hari ni (sebelum jam 12 tengah hari), pos hari sama. Esok dah boleh jadi pengguna Shaklee dah.

Kenapa Ramai Yang Memilih Vivix?

Kisah asasnya, ramai yang mempunyai pelbagai masalah kesihatan. Masalah berat badan, masalah kesuburan, masalah kulit muka, masalah diabetes, masalah pencernaan, rambut gugur dan lain-lain. VIVIX Bantu Rawat 39 Penyakit Serius (Berdasarkan 56 Testimonial) . Anda mesti baca fakta pada link yang saya berikan. Rujukan umum yang insyaAllah boleh membantu anda dalam memilih produk terbaik.

Dalam mencari penawar untuk pelbagai masalah kesihatan, ramai telah memilih Vivix. Sekali jalan. InsyaAllah. Rujuk 16 Fakta Vivix Yang Wajib Anda Tahu

Teruja Dengan Testimonial Vivix

Ramai menyatakan sendiri keterujaan mereka dengan khasiat Vivix. Testimonial Antarabangsa VIVIX. Dengan penerangan teliti produk Vivix, ramai telah yakin dengan keberkesanan Vivix.

  • banyak kajian saintifik yang telah dijalankan (bukan sekadar produk sebarangan)
  • halal dan selamat (daripada 4 tumbuhan, pengesahan sijil halal oleh JAKIM dan kelulusan KKM)
  • berkesan (banyak testimonial pengguna)
Sejauh Mana Keberkesanan Produk?

Anda mungkin telah membaca banyak rujukan dan blog tentang Vivix. Baca info lanjut tentang Vivix:

Berapa Harga Vivix?

Saya akui, mahal. Tapi dulu saya pelik. Tetap ramai yang repeat order. Setiap kali gaji masuk, mesej saya di WhatsApp untuk buat pesanan Vivix. Sekarang saya akui keberkesanan Vivix apabila pelanggan saya sendiri yang memberikan maklum balas positif.

Setakat saya ingat:

  • anak sakit SLE dan ada perkembangan positif, tak sakit sendi dan rasa tegang urat reda
  • warga emas dengan pelbagai penyakit (jantung, diabetes, sendi) mampu aktif
  • lumpuh akibat stroke, mampu bergerak sendiri
  • perlu dialisis buah pinggang 2 minggu sekali, ada perubahan pada bacaan darah
  • ambil untuk kesihatan menyeluruh 
Terkejut dengan harga? Hubungi saya untuk harga istimewa dan penghantaran percuma. Dan anda perlu baca Vivix Shaklee Mahal Ke? sebab anda akan lega selepas membaca artikel berkenaaan. InsyaAllah.

Antara gambar produk Vivix yang ada dalam simpanan saya sebelum diposkan / dihantar kepada pelanggan.




Hubungi saya untuk konsultasi berkaitan produk Shaklee


Rakan Shaklee Anda
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (ije) 
♥ SMS/WhatsApp : 018-270 4872 
♥ FB Page: Vitamin Suci
♥ FB : Hifzan Zanini 
Ingin beli VIVIX secara online menggunakan kad kredit? Klik imej dibawah. 


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease
Pick Up/COD Area:
Kluang dan Batu Pahat

Penghantaran seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia
Dapatkan pelbagai supplement hebat Shaklee anda sekarang!




Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan