Kerja Dari Rumah Dengan Bonus Minima RM500 Sebulan

SAYA DAN SHAKLEE

Saya berkongsi pengalaman saya bersama Shaklee setelah lebih 3 tahun menggunakan produk Shaklee dan 1 tahun menjadi ahli Shaklee. Kini saya kekal aktif dan mendapat bonus bulanan 4 angka. Ingin tahu bagaimana? Baca perkongsian saya hingga habis.

Awalnya saya hanya mencuba Shaklee setelah meng-google cara menambah susu badan. Masa tu Oktober 2011, anak saya berusia 6 bulan dan menyusu badan. Namun susu semakin berkurang dan saya mencari alternatif untuk menambah susu badan (saya sedaya upaya menggelak menggunakan susu formula kerana percaya setiap ibu mampu menyusukan badan anak sepenuhnya sehingga 2 tahun)

Anak sulung pada November 2011, setelah sebulan saya menggunakan Set Penyusuan Shaklee. 

Saya habiskan hampir RM400 untuk membeli set penyusuan Shaklee. Alhamdulillah saya berpuas hati dan dapat menyusukan anak sulung saya sepenuhnya sehingga lebih 2 tahun 6 bulan. Satu kejayaan bagi saya, seorang ibu bekerjaya. 

BAGAIMANA SAYA BERMINAT MENJADI AHLI SHAKLEE?

Awal 2013, saya bercadang untuk menambah anak. Anak sulung ketika itu hampir berusia 2 tahun dan saya kekal setia dengan set penyusuan Shaklee setelah beberapa kali menambah stok dengan pengedar Shaklee (saya lupa saya beli Shaklee dengan siapa dulu. Hehe)

Februari 2013 saya sah hamil dan saya tekad untuk menggunakan set kehamilan Shaklee dan mungkin set berpantang Shaklee juga nanti. Bermula detik ingin membeli set kehamilan Shaklee, saya meng-google dengan lebih lanjut dan mendaftar keahlian Shaklee. 

SAYA DAN PERNIAGAAN SHAKLEE

Bermula dari detik Mac 2013, saya mula berniaga Shaklee dengan gelaran Shaklee Independent Distributor atau lebih dikenali sebagai SID. ID Shaklee saya ialah 933313. Dengan kelas dan bimbingan daripada team Star Master (team rahsia kami. Hehe), saya mampu meraih bonus RM62 pada bulan pertama. Saya belum betul-betul berniaga tapi sudah mendapat bonus. 

Bulan ketiga, bonus saya meningkat menjadi 4 angka dan kekal hingga kini. Seiring usaha dan tekad saya untuk memulakan perniagaan Shaklee. Siapa nak beri kita 3 angka sebulan? RM200? RM600? RM1000? RM2000? RM3000?

APA SAYA BUAT DAN RASA?

Setiap bulan pasti ada PERUBAHAN yang saya lakukan untuk mencapai ke tahap hari ini. Saya modalkan sedikit duit bonus bulanan daripada Shaklee untuk menambahbaik perniagaan Shaklee saya

  • beli flyers
  • beli domain untuk website (www.vitaminsuci.com)
  • beli stok untuk disimpan di rumah bagi pelangan kecemasan 
  • dll

Saya bersyukur mempunyai mentor yang banyak memberi tunjuk ajar dan cara memulakan dan mengekalkan perniagaan Shaklee. Tidak pernah berhenti memberi semangat dan teladan. Seronok sebenarnya dapat berkongsi manfaat Shaklee. Bukan menjual produk semata-mata. Ia lebih kepada berkongsi kehebatan makanan tambahan Shaklee. 

Dapat membantu mereka yang mempunyai masalah kesihatan (pelanggan Shaklee saya) dan juga membantu menambah pendapatan (rakan Shaklee saya di dalam team Star Master dan Moment To Shine)

Saya suka apa yang saya lakukan sekarang dan anda juga boleh menjadi seperti saya, malah lebih lagi.

SHAKLEE DAN ANDA

Shaklee memberi peluang untuk hidup yang ceria. Sama ada anda sukakan produk nutrisi, rangkaian penjagaan wajah, pencuci tanpa toksik, air yang bersih atau peluang pekerjaan yang menarik- lengkap dengan percutian hebat, wang tunai dan hadiah. Jika anda mahu lebih info, hubungi saya tanpa segan silu.

Lihat soalan dibawah, saya boleh bantu anda mendapatkan peluang emas bersama Shaklee.
  1. Apakah anda berpuas hati dengan gaji bulanan sekarang?
  2. Apa pekerjaan anda sekarang?
  3. Apakah tambahan RM500 atau RM2000 atau lebih setiap bulan memberi makna kepada anda?
  4. Berapa jam dalam seminggu anda boleh fokus kepada perniagaan sampingan?
  5. Apa anda mahu daripada pekerjaan anda?
Tiada gimik dengan Shaklee. Kami adalah orang sebenar yang hidup di dunia sebenar. Tanpa dogengan atau omongan kosong.

Kami tinggal di dunia yang memerlukan lebih ramai yang ambil kisah tentang PERUBAHAN dalam komuniti, keluarga dan diri sendiri.

KENAPA SAYA KEKAL BERSAMA SHAKLEE?

Saya senaraikan sebab-sebab saya menjadi Pengedar Shaklee (Shaklee Independent Distributor, SID)
  • Fleksibel
  • Peluang pendapatan (bonus wang tunai setiap bulan)
  • Sahabat baru
  • Produk yang berkualiti dan berkesan
  • Kebebesan
  • Masa bersama keluarga
  • Perbezaan produk Shaklee
  • Ujian klinikal
  • Peluang
  • Media sosial dan pemasaran
Tagline Shaklee ~ A Healthier Life for Everyone and a Better Life for Anyone
    
MANFAAT KESIHATAN DAN MANFAAT PENDAPATAN

Mungkin anda masih mencari cara untuk meningkatkan KESIHATAN. Atau cara untuk mendapatkan PENDAPATAN dengan cara yang betul. 
Mungkin juga anda mahukan kedua-duanya (kesihatan dan pendapatan)
Atau mungkin sesuatu yang lebih penting daripada duit semata-mata.
Saya dah merasainya. Anda boleh hidup sihat, mendapat pendapatan bersih dan membantu orang lain dan dunia menjadi sihat. Buat sesuatu yang BERBEZA!

Tahniah kerana anda telah sampai ke entry saya kali ini. Anda pasti tahu tidak ada masa yang lebih baik untuk membuat sesuatu perubahan. Ianya adalah SEKARANG. Jika anda berminat membuat perubahan terhadap kesihatan dan pendapatan anda, ubah cara anda menambah pendapatan dan buat perubahan positif.

Saya menanti anda untuk menghubungi saya. Jadi rakan Shaklee dalam membina kesihatan dan pendapatan yang anda mahu. 3 angka, 4 angka malah 6 angka sebulan adalah tidak mustahil. Paling penting, BERUBAH!

Comments

blogger lelaki said…
bukan sahaja vitamin shaklee bagus untuk kesihatan tetapi dapat juga membantu suri rumah atau isteri menambah pendapatan sampingan dengan hanya bekerja dari rumah

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan