GLA Complex : Bahaya Sebab Boleh Besarkan Cyst (Rahim Bengkak)?

Telah banyak testimonial kejayaan pengguna GLA Complex yang menghadapi dilema tentang cyst ini, mereka akhirnya bebas daripada cyst atau sekurang-kurangnya cyst mengecil (harapnya hilang terus dengan penggunaan berterusan GLA Complex). InsyaAllah.

Penulisan saya pada hari ini tidak menyentuh mana-mana pihak secara peribadi dan sekadar berkongsi kebenaran.

GLA Complex Besarkan Cyst?

Beberapa hari lalu tersebar beberapa keping gambar perbualan. Katanya mengambil produk Shaklee dan cyst yang dialaminya semakin membesar. Anda boleh google sendiri perbualan tersebut. Saya tidak berminat dengan cas-cas negatif. Hehe.

Shaklee Produk Selamat Dan Halal

Diketahui umum produk Shaklee diperbuat daripada tumbuhan semulajadi (kecuali Collagen Powder daripada sisik ikan merah), dan semua produk Shaklee yang dipasarkan di Malaysia disahkan halal oleh ISA (badan islam di US) dan mendapat pengiktirafan JAKIM.

Beribu testimoni dah dikumpulkan berkaitan dengan kebaikan Shaklee yang telah menjadi fenomena beberapa tahun kebelakangan ini di Malaysia. Google sahaja (contoh 'testimoni rambut gugur Shaklee'), pasti anda tersenyum, masalah kesihatan boleh berakhir dengan usaha bersama Shaklee dan tawakal pada Allah.

Lebih mengukuhkan, produk Shaklee melalui beribu-ribu kajian yang memakan masa bertahun. Sebagai contoh Nutriferon mengambil masa 40 tahun kajian sebelum dipasarkan. Produk Shaklee juga telah lama bertapak di dunia sejak 1956 dan mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia. Kini anda yakin, kan? Saya sertakan 2 kenyataan doktor tentang isu ini. Mungkin anda akan lebih yakin dan lega. 




Testimoni Penghidap Cyst Yang Mengamalkan GLA Complex Shaklee

Di sini saya kepilkan beberapa testimonial terbaru tentang pengambilan GLA Complex. Testimoni ini dikumpulkan daripada pengguna Shaklee yang memberi respon kepada perbualan di atas. Alhamdulillah.







Ini pula adalah printscreen daripada group di FB


*baca, fahami :)


InsyaAllah, produk makanan tambahan hanyalah salah satu usaha kita untuk merawat atau mencegah sesuatu penyakit. Kuasa Allah yang memberikan kesembuhan mahupun kesakitan. Ada hikmahnya. 

Jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk Shaklee yang sesuai dengan tahap kesihatan anda,anda boleh menghubungi saya. 

Rakan Shaklee Anda


Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (ije)
♥ SMS/WhatsApp : 018-270 4872
♥ FB Page: Vitamin Suci
♥ FB : Hifzan Zanini

lngin membuat belian GLA Complex secara online menggunakan kad kredit / kad debit anda?  Klik imej di bawah.


Juga klik SINI untuk tutorial langkah pembelian secara online.
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Pick Up/COD Area:
Kluang dan Batu Pahat

Penghantaran seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia
Dapatkan pelbagai supplement hebat Shaklee anda sekarang!

Comments

VitaminSuci said…
GLA Complex vs. Bengkak Rahim?
Kerana nila setitik habis susu sebelanga. He he.
RV adyani said…
hehehe..itulah..orang2 kita ni pun suka percaya dan sebar berita yang belum sahih. cuba tengok di link bawah ni, ade 52 testimoni gla yang dah berjaya =)

http://danishdamiadaris.blogspot.com/2014/11/52-testimoni-gla-complex-yang-wajib.html
Seri nian said…
Ramai betul yang kebe cyst ni..semoga membantu ramai lg wanita diluar sana cepat sembuh

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan