Set Bajet Shaklee Popular

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Saya tahu Shaklee popular. Sebabnya banyak. 

  • Produk berkesan (berdasar ribuan testimonial. Google je)
  • Mampu milik (satu botol tahan berbulan. 2-6 bulan)
  • Banyak pilihan produk (sesuai dengan keadaan kesihatan dan bajet)
  • Pilihan ramai (setiap hari 
  • pasti ada yang SMS/WhatsApp saya untuk mendapatkan produk)
Pengasas Shaklee, Dr. Forrest C Shaklee telah mencipta syarikat yang bertujuan untuk mencipta kehidupan yang lebih sihat. Prinsip utama yang dipegang beliau ialah "Berikan yang terbaik kepada setiap insan sebagaimana anda ingin diperlakukan oleh mereka"

Jadi hari ini saya ingin fokuskan kepada mereka yang ingin mengamalkan Shaklee dengan bajet yang menjimatkan

Pelbagai Pilihan Set Bajet Shaklee

Set bajet adalah set asas yang disyorkan untuk mereka yang ingin mengatasi masalah kesihatan menggunakan produk yang paling sesuai.

Saya senaraikan Set Bajet dalam entri ini
  1. Set turunkan berat badan
  2. Set naikkan berat badan
  3. Set penyusuan
  4. Set sendi / tulang
  5. Set kecantikan (kulit berminyak)
  6. Set kecantikan (kulit kering)
  7. Set kecantikan (kulit berparut)
  8. Set hamil
  9. Set kesihatan kanak-kanak (asma, demam selsema, memilih makan, obes, fokus belajar)
  10. Set belajar remaja (12 tahun ke atas)
  11. Set gastrik
  12. Set rambut gugur
  13. Set kulit berlubang (bekas jerawat)
  14. Set bersalin
  15. Set haid tidak teratur/ senggugut
  16. Set kesuburan wanita
  17. Set kesuburan lelaki
  18. Set kesuburan suami isteri
  19. Set kesihatan optima
  20. Set resdung/ alergik
  21. Set darah rendah
  22. Set jantung
  23. Set kencing manis
  24. Set penjagaan wanita
  25. Set penglihatan
  26. Set gout
Banyakkan? Pilih yang mana sesuai dengan tahap kesihatan anda dan orang tersayang.
Hubungi saya untuk nasihat dan pandangan produk yang sesuai untuk anda dapatkan.

Penerangan Ringkas Set Bajet

Set Turunkan Berat Badan


Untuk ibu menyusu, produk sesuai ialah Alfalfa Complex (membantu melawaskan dan sebagai milk booster) dan Lecithin (mengecilkan lemak terapung). Harga runcit untuk Alfalfa Complex dan Lecithin ialah RM106.25 (Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa)

Manakala untuk normal, boleh ambil Lecithin dan Herb-Lax (buang toksin, cuci usus dan membantu melawaskan). Harga runcit untuk Herb-Lax dan Lecithin ialah RM105 (Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa)

Set Naikkan Berat Badan


Meal Shakes membekalkalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting serta kaya dengan kalsium, fiber dan protien. B-Complex pula mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan serta mengawal atur kadar metabolisme dalam badan, menggalakkan kesihatan dan sistem kardiovaskular.

Harga runcit untuk Meal Shakes dan B-Complex ialah RM167.50 (Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa)

Set Penyusuan


Alfalfa Complex bertindak sebagai milk booster (meransang penghasilan susu badan) manakala ESP dapat memekatkan susu badan. Ia dapat meningkatkan kualiti susu dan mengenyangkan bayi.

Harga runcit untuk Alfalfa Complex dan Energizing Soy Protein (ESP) ialah RM203.75 (Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa)



Set Sendi / Tulang




AJHT membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. OsteMatrix pula membekalkan kalsium yang sangat penting untuk tulang.

Harga runcit untuk AJHT dan OsteMatrix ialah RM185 (Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa)

Set Kecantikan (kulit berminyak)


SR Vita-C membentuk kolagen untuk kecantikan kulit. GLA Complex pula mengandungi Vitamin E yang boleh membantu menghilangkan parut untuk anda yang bermasalah kulit berminyak.

Harga runcit untuk SR Vita-C  dan GLA Complex ialah RM183.75 (Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa)

Set Kecantikan (kulit kering)


SR Vita-C adalah vitamin yang baik untuk kulit. Vita-E Complex terbukti dapat menghilangkan parut.

Harga runcit untuk SR Vita-C  dan Vita-E Complex ialah RM241.50 (Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa)

Set Kecantikan (kulit berparut)


ESP ialah sumber protein yang dapat membaiki sel dan menggantikan sel rosak bagi membentuk kulit yang sihat. Vita-E Complex pula dapat menghilangkan parut.

Harga runcit untuk Energizing Soy Protein (ESP) dan Vita-E Complex ialah RM299 (Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa)

Set Hamil


B-Complex membekalkan 8 vitamin B lengkap dengan asid folik yang penting untuk membentukan awal janin. Manakala Vita-Lea baik untuk HB darah normal.

Harga runcit untuk B-Complex dan Vita-Lea ialah RM142.50 (Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa)

Set Kesihatan Kanak-kanak 
(asma, demam selsema, sukar makan, obesiti, fokus belajar)


Meal Shakes merupakan multivitamin yang membekalkan nutrient lengkap. OmegaGuard pula mempunyai Omega-3 (EPA dan DHA) yang baik untuk perkembangan kanak-kanak. Manakala Chewable Vita-C Plus meningkatkan imun badan. 

Harga runcit untuk Meal Shakes, OmegaGuard dan Chewable Vita-C Plus ialah RM285.25 (Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa)

Set Belajar Remaja (12 tahun ke atas)


OmegaGuard membantu otak memberi tumpuan. B-Complex meningkatkan daya fokus dan memberi tenaga. Lecithin mengandungi kolina iaitu satu komponen asetilkolina neurotransmiter yang terlibat dalam penghantaran mesej ke otak dan sistem saraf. 

Harga runcit untu OmegaGuard, B-Complex dan Lecithin ialah RM242.25 (Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa)

Set Gastrik


ESP sangat membantu membina sel-sel badan yang baru bagi menggantikan sel-sel lama yang telah rosak akibat dihakis oleh asid hidroklorik berikutan proses pencernaan makanan. OsteMatrix bersifat alkali dan mampu meneutralkan asid di dalam perut.

Harga runcit untu OmegaGuard, B-Complex dan Lecithin ialah RM242.25 (Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa)

Set Rambut Gugur


Revitalizing Shampoo mempunyai humektan
 yang bertindak bagi melicinkan kutikel rambut dan melebatkan rambut. Ia adalah sistem pembersih yang lembut dan berpaten yang menyegarkan dan menyeimbangkan kulit kepala dan rambut tanpa terlalu melembapkan atau mengeringkannya. Manakala kekurangan zink mempengaruhi struktur protein dalam folikel rambut yang akan mengakibatkan struktur rambut menjadi lemah. Akibat kekurangan Zinc, rambut lebih cepat gugur.

Harga runcit untuk Revitalizing Shampoo dan Zinc Complex ialah RM99.25 (Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa)




Set kulit berlubang (bekas jerawat)


Vita-E Complex dapat membantu memudarkan parut dan mengurangkan lubang akibat jerawat lama. B-Complex mempunyai fungsi yang baik untuk kecantikan kulit.

Harga runcit untuk Vita-E Complex dan B-Complex ialah RM202.75. Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa)


Set bersalin



Vita-Lea mempunya zat besi yang membantu penghasilan darah merah yang banyak hilang semasa proses bersalin. Zinc Complex mempercepatkan pengeringan luka bersalin normal mahupun pembedahan.

Harga runcit untuk Vita-Lea dan Zinc Complex ialah RM121.75 (Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa)

Set haid tidak teratur/ senggugut


GLA Complex membantu melegakan sindrom pra haid (PMS) seperti senggugut. Ia juga baik untuk menstablkan hormon dan seterusnya mengatur kitaran haid.

Harga runcit untuk GLA Complex ialah RM91.25 (Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa)

Set kesuburan wanita


GLA Complex membantu menstabilkan hormon dan membantu mengatur kitaran haid. Alfalfa Complex merupakan 'jamu moden' yang baik untuk kesihatan dalaman wanita.

Harga runcit untuk GLA Complex dan Alfalfa Complex ialah RM145 (Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa)


Set kesuburan lelaki


Vita-E Complex dan Zinc Complex merupakan kombinasi terbaik untuk sperma berkualiti. 

Harga runcit untuk Vita-E Complex dan Zinc Complex ialah RM182 (Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa)

Set kesuburan suami isteri


GLA Complex baik diamalkan oleh wanita bagi menstabilkan hormon. Manakala Zinc Complex sesuai untuk lelaki bagi meningkatkan kualiti sperma. 

Harga runcit untuk GLA Complex dan Zinc Complex ialah RM124.25 (Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa)

Set kesihatan optima


Vita-Lea merupakan multivitamin Shaklee yang melengkapkan keperluan nutrient harian yang diperlukan oleh tubuh.

Harga runcit untuk GLA Complex ialah RM88.75 (Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa)

Set resdung/ alergik


Set darah rendah


Multivitamin Vita-Lea pemberi tenaga segera dan melengkapkan nutient harian yang diperlukan. B-Complex diperkaya dengan 8 jenis vitamin B lengkap dan mengurangkan stress. 

Set jantung


CoQHealth memberi banyak manfaat untuk kesihatan jantung.

Harga runcit untuk CoQHealth Plus ialah RM124 (Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa)

Set kencing manis


Zinc Complex membantu dalam penghasilan insulin dan menyembuhkan luka. GLA Complex menghalang komplikasi diabetes

Harga runcit untuk Zinc Complex dan GLA Complex ialah RM124.25 (Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa)

Set penjagaan wanita


Alfalfa Complex bagaikan 'jamu moden' yang baik untuk kesihatan dalaman dan luaran wanita.

Harga runcit untuk Alfalfa Complex ialah RM53.75 (330 tabs) dan 97.50 (700 tabs).
 (Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa)

Set penglihatan


CarotoMax membekalkan Vitamin A yang baik untuk kesihatan mata

Harga runcit untuk CarotoMax ialah RM74 (Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa)


Set gout



Performance Orange mengekalkan bendalir dalam badan untuk  mengelakan hidrasi. Alfalfa Complex menyingkirkan toksin dalam badan secara lembut.

Harga runcit untuk Performance Orange dan Alfalfa Complex ialah RM136.25 (Hubungi saya 018-270 4872 untuk harga istimewa)


Hubungi saya untuk konsultasi berkaitan produk Shaklee


Rakan Shaklee Anda
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (ije) 
♥ SMS/WhatsApp : 018-270 4872 
♥ FB Page: Vitamin Suci
♥ FB : Hifzan Zanini 

Ingin beli secara online menggunakan kad kredit/ kad debit? Klik imej dibawah. 
Klik SINI untuk info tutorial.

Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan