Teh Pelansingan Shaklee

Cinch Energy Tea Mix Shaklee merupakan antara minuman pelangsingan lain yang telah dicadangkan oleh Shaklee. Ia boleh diminum sebagai snek ringan ketika di waktu petang. Energy Tea Mix kurang gula dan semestinya sangat bagus untuk kesihatan. Mengandungi gabungan beberapa daun teh terkemuka seperti:
  • Matcha Green Tea Powder - disediakan secara semulajadi untuk menyimpan semua nutrien yang terdapat dalam daun teh termasuk serat, mineral dan antioksidan.
  • Red Tea Extract - salah satu antioksidan yang dijumpai dalam teh merah, yang dikenali sebagai polifenol - pejuang kanser yang kuat. Polifenol membantu kerosakan badan yang disebabkan oleh radikal bebas. Ia merupakan antioksidan yang begitu kuat dan dikaji sebagai pencegahan kanser dan sebagai agen yang boleh menghalang daripada merebak.
  • White Tea Extract - Juga dikenali sebagai teh hijau muda dengan mempunyai kandungan antioksidan yang lebih tinggi berbanding teh hijau.
  • Rooibos Red Tea Extract - Tumbuhan unik yang berasal daripada Afrika Selatan, kaya dengan sebatian polifenol-antioksidan.
Cinch Energy Tea Mix
28 stik
Harga runcit RM131
Hubungi saya untuk harga istimewa

Info lanjut dan testimonial pengguna Cinch Tea Mix --- CINCH ENERGY TEA MIX

Ini peluang terbaik anda untuk mendapatkan Cinch Tea Mix Shaklee pada harga istimewa. Hubungi saya sekarang untuk konsultasi produk mengikut kesesuaian anda.


Rakan Shaklee Anda
Nur Hifzan binti Hj Muhamad Zanini (ije) 
♥ SMS/WhatsApp : 0182704872 
 Emel : hifzan2286@gmail.com
♥ FB Page: Vitamin Suci
♥ FB : Hifzan Zanini 

lngin membuat belian Cinch Tea Mix secara online menggunakan kad kredit / kad debit anda? Klik imej di bawah.


Juga klik SINI untuk tutorial langkah pembelian secara online.
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Pick Up/COD Area:
Kluang dan Batu Pahat

Penghantaran seluruh Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia
Dapatkan pelbagai supplement hebat Shaklee anda sekarang!

Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan