Shaklee dengan bangganya telah melancarkan satu lagi PRODUK TERBAIK yg berasaskan 100% bahan semulajadi khusus untuk kesihatan anda! Kali ini ia adalah PHYTOCOL-ST. Ia berfungsi untuk menurunkan paras kolesterol; tanpa mengira faktor usia


APAKAH KEISTIMEWAAN PHYTOCOL-ST?

  • Diperbuat daripada campuran bahan semulajadi yang mengandungi sterols dan stanols tumbuhan yang dikenali sebagai 'phytosterols'.
  • Pengambilan 4 biji Phytocol-ST dalam sehari, adalah memenuhi keperluan 2000mg phytosterols yang diperlukan untuk menurunkan paras kolesterol manusia dewasa.
  • Kandungan phytosterols di dalam Phytocol-ST telah diperakui oleh Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH) untuk membantu menurunkan paras kolesterol.
  • Tidak mengandungi pewarna mahupun perisa tiruan.
  • Dijamin halal, selamat dan berkesan. Tidak mempunyai kesan sampingan buruk.

MENGAPA PERLU AMBIL PHYTOCOL-ST BERBANDING DIET SEMULAJADI?

Sebab ia akan memberikan hasil yang lebih pantas. Tambahan pula, kita sering 'tergoda' untuk mengambil makanan lazat dan kita sukai berbanding makanan yang sepatutnya kita ambil untuk memastikan diet kita adalah seimbang.


DIJAMIN BERKESAN KE PHYTOCOL-ST NI?

Ethan Wang; Sales Diretor di Shaklee Malaysia sendiri telah mencuba tahap keberkesanan Phytocol-ST ini. Dalam masa 2 bulan sahaja, beliau telah berjaya menurunkan kadar kolesterol beliau sebanyak 22%! Beliau menghentikan pengambilan supplemen Shaklee yang lain semata-mata untuk membuktikan keberkesanan Phytocol-ST.

TESTIMONIAL PHYTOCOL-ST


Jom tengok result Ethan ni:

My own Phytocol-ST testimonial.
I have high LDL cholesterol problem due to my eating habit. I love “fat” and this is basically a typical Malaysian diet. In Malaysia, there are more than 6 million adults like me with high cholesterol problem.
Below is lab test result for my LDL
26-Mar-14: my LDL level is 129 mg/dl which was at unhealthy level.
Then, I started to use the Phytocol-ST with 4 tablets per day (2000 mg of phytosterols). To test the result, I stopped taking OmegaGuard, Lecithin and even reduce the intake of ESP Soy Protein. My diet were very unhealthy – loaded with fat and less fiber, vegatables and fruits.
What happen after 2 months?
I tested my LDL level again on 30-May. Test result was 101 mg/dl. Total reduction of LDL level is 22%!!
So, hope you can share the Phytocol-ST with friends and families. Reduction in cholesterol may reduce the risk of heart attack, stroke, hypertension and etc. – Tuan Ethan Wong
Keputusan Ujian darah terhadap kolesterol Tuan Ethan Wong sebelum mengambil produk Phytocol-ST


Hasil ujian darah selepas 2 bulan pengambilan Phytocol-ST Shaklee 


Ingin dapatkan Phytocol-ST anda hari ini?


Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan