SIAPA TAK BOLEH AMBIL VITA-LEA?

Vita-Lea adalah multivitamin hebat yang komprehensif, lengkap dengan 28 vitamin serta mineral yang diperlukan oleh tubuh.
Vita-Lea
120 tablet
Harga runcit ialah RM88
Hubungi saya di 0182704872 untuk harga menarik
Walaupun Vita-Lea ni banyak manfaat untuk kesihatan, tapi ada beberapa golongan yang TAK BOLEH MENGAMALKAN Vita-Lea ye kerana ia akan mendatangkan kesan buruk kepada kesihatan mereka.
Sebelum anda membeli sebarang supplement Shaklee, pastikan anda berterus-terang mengenai sebarang masalah kesihatan yang anda hadapi agar pengedar dapat menyarankan supplement yang sesuai serta tepat untuk keperluan anda. Jadi, takdelah nanti anda dapat extra masalah dan membazir duit.
Anda dinasihatkan TIDAK mengambil Vita-Lea jika anda mengalami salah satu masalah di bawah:
1. pesakit SLE : Vita-Lea mengandungi Alfalfa. Pesakit SLE tak boleh makan sebarang supplemen yang ada Alfalfa. Kenapa ? Sebab Alfalfa mengandungi amino acid L-canavanine yang boleh mencetuskan serta meningkatkan keradangan pesakit SLE.
2. Mereka yang ada masalah alah dengan herba ( Vita-Lea mengandungi Alfalfa )
3. pesakit Thalassemia (especially Thalassemia Major) kerana Vita-Lea mengandungi Zat Besi. Pesakit Thalassemia dah mengalami masalah beban zat besi berlebihan dalam badan.
4. mereka yang ada masalah Hyperthyroid. Pesakit ini mengalami masalah kadar Iodin yang tinggi dalam darah. Vita-Lea mengandungi Iodin. Ini akan meningkatkan lagi paras Iodin dalam tubuh mereka dan menyebabkan keradangan.
Jika anda tidak mengalami sebarang masalah ini, jom ber Vita-Lea.

Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan