Kenapa Perlu Memilih Shaklee?

Mary Anderson dari Evansville, Indiana telah menjadi pengguna tetap seluruh barisan produk Shaklee selama lebih 20 tahun. Kakak Mary tidak menggunakan produk Shaklee dan lebih suka menggunakan produk yang dibuat oleh syarikat-syarikat lain.



Walaupun mereka dilahirkan dengan kod genetik yang sama, Mary mempunyai lebih banyak tenaga, berasa lebih baik, kelihatan lebih muda dan lebih sihat berbanding kembarnya yang tidak mengamalkan Shaklee.

Mary sangat cergas pada usia 69. Beliau aktif dengan aktiviti di gereja, melakukan kerja-kerja sukarela dan Mary ialah Presiden Pertubuhan Wanita Republikan tempatan. Semua orang berfikir ibu kepada empat dan nenek enam remaja adalah lebih muda daripada 69!

Wah, apa cerita yang luar biasa! Ini hanyalah satu lagi sebab mengapa Shaklee adalah # 1 Syarikat Pemakanan Asli di Amerika Syarikat

Jom ber-Shaklee! Sayangi kesihatan anda. 

Untuk senarai harga runcit, klik SINI.
Untuk konsultasi PERCUMA dan harga lagi MURAH, hubungi saya sekarang. Pasti puas hati!



Wakil Pengedar Shaklee Anda

Nur Hifzan Muhamad Zanini (ije) 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 933313 ] 
♥ Contact Number : 0136530440
♥ SMS/WhatsApp : 0182704872 
 Emel : hifzan2286@gmail.com
♥ FB Page: Vitamin Suci
♥ FB : Hifzan Zanini 
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

** Shaklee ID 933313 boleh digunakan jika kawan-kawan nak beli sendiri di cawangan Shaklee yang berdekatan. Klik SINI untuk senarai cawangan Shaklee anda.

Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan