Vivix Shaklee Bantu Perokok Berhenti Merokok

Assalamualaikum. Sangat diakui kalau dah jadi perokok tegar, sangat sukar untuk terus berhenti merokok. Pagi tadi ada terbaca perkongsian sahabat FB. Mungkin boleh menjadi penguat semangat untuk berhenti merokok. Tidak terniat nak melukakan atau dijadikan sebagai modal promosi untuk jualan Shaklee. Sekadar saling ingat-mengingati. :)



Alhamdulillah. Shaklee boleh membantu anda berhenti merokok. Apa buktinya? Ini testimoni pengguna yang dah berjaya berhenti merokok dengan menggunakan Shaklee.

APA KATA PENGGUNA?



Jadi bagi mereka yang sedang berusaha untuk berhenti merokok janganlah mudah putus-asa. Kalau di ikutkan pada peringkat awal si perokok akan mengalami masalah kesihatan yang teruk. Ini kerana pada tempoh tersebut badan kita sedang melalui proses yang dipanggil healing crisis, iaitu tindak balas tubuh badan untuk melawan dan memperbaiki sel-sel badan dengan membuang sisa toksik daripada tubuh. Selepas sahaja kita katakan TAK NAK pada rokok, maka anda haruslah bersiap-sedia dari segi mental dan fizikal untuk  melawan simptom-simptom berhenti merokok.


Cuba kita bayangkan paru-paru kita yang telah bertahun-tahun diselaputi dengan nikotin macam dalam gambar ni.

BERHENTI MEROKOK DENGAN SHAKLEE

Supplement yang sesuai untuk mengurangkan keinginan merokok adalah supplement yang mengandungi sumber anti-oksidan yang tinggi. Ini kerana terdapat kajian para ilmuan daripada University of Rochester yang mendapati bahawa antioksidan mempunyai potensi untuk memperbaiki kerosakan sel dan melawan radikal bebas akibat kesan nikotin.

Antara supplement Shaklee yang dicadangkan untuk bantu berhenti merokok adalah Vitamin C, Vitamin E dan Vivix. Ketiga-tiga supplement ini mengandungi sumber antioksidan yang sangat tinggi, bagus, berkualiti dan dari sumber yang semulajadi. Anda boleh juga mengambil DTX Complex terlebih dahulu untuk melakukan proses detoksifikasi.

KENAPA VIVIX?

Ramuan yang terdapat di dalam Vivix adalah 10 kali ganda lebih hebat dari reservatrol:

✔ Antioksidan yang tinggi dapat memperbaiki sel-sel tubuh yang rosak akibat asap rokok.
✔ Diet antioksidan yang betul mampu mengurangkan pengaruh merokok disamping mengurangkan ketagihan nikotin
✔ Antioksidan dapat membantu menstabilkan radikal bebas yang tidak stabil akibat nikotin.
✔ Antioksidan membantu melindungi dan memperbaiki semula DNA yang telah terjejas akibat nikotin

Jadi tidak mustahil Vivix dapat membantu mereka yang ingin berhenti merokok. Pengambilan supplement boleh membantu perokok tegar diluar sana untuk menghentikan tabiat merokok yang secara terang-terangan mampu membahayakan kesihatan.

Untuk senarai harga runcit, klik SINI.
Untuk konsultasi PERCUMA dan harga lagi MURAH, hubungi saya sekarang. Pasti puas hati! :)


Wakil Pengedar Shaklee Anda
Nur Hifzan Muhamad Zanini (ije) 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 933313 ] 
♥ Contact Number : 0136530440
♥ SMS/WhatsApp : 0182704872 
 Emel : hifzan2286@gmail.com
♥ FB Page: Vitamin Suci
♥ FB : Hifzan Zanini 
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

** Shaklee ID 933313 boleh digunakan jika kawan-kawan nak beli sendiri di cawangan Shaklee yang berdekatan. Klik SINI untuk senarai cawangan Shaklee anda.

Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan