Selebriti Yang Mengamalkan Shaklee

Assalamualaikum. Brand popular Shaklee menjadi amalan artis dan orang kenamaan negara. 

Tun Mahathir Mohamed


Terdapat beberapa sebab mengapa anda harus ambil sebiji pil Multivitamin setiap hari. Salah satu rahsia mengapa Tun Dr. Mahathir berjaya mengekalkan kesihatan hingga ke usianya sekarang ialah beliau mengamalkan pengambilan 1 pil multivitamin jenama “Shaklee” setiap hari. (Multivitamin yang dimaksudkan ialah Vita-lea)

Vita-lea Iron Formula
120 tablets
Hargaruncit semenanjung Malaysia ialah RM88
Hubungi saya untuk harga jimat!

Itu tips daripada Tun Dr. Mahathir yang disiarkan dalam rancangan “Segar” yang diterbitkan oleh TV3 13 tahun yang lalu (1997). Video untuk temuramah ini boleh ditonton di sini.

Ayu Raudhah


Menyentuh tentang pemakanan, Ayu kurang mengambil nasi dan sangat mengawal makan. Disebabkan berat badannya mudah naik jika tidak dijaga, Ayu perlu mengambil jumlah makanan pada kadar sedikit.

“Selain mengawal pemakanan, saya turut mengamalkan minuman kesihatan iaitu sirap Shaklee,” katanya. (Sirap Shaklee yang dimaksudkan ialah Vivix)


Vivix
150 ml
Harga runcit semenanjung Malaysia ialah RM475
Hubungi saya untuk harga menarik!

Mizz Nina


"Saya mengambil minuman kesihatan dalam bentuk susu. Ia membantu mencuci sistem dan pencernaan saya. Selain itu saya turut mengambil multivitaminvitamin C dan zinc untuk rambut. Kadang-kadang saya akan mengambil B Complex. Saya adalah pengguna produk suplemen Shaklee. Akhir sekali yang ingin saya kongsikan, saya juga mengamalkan minuman dari ekstrak buah-buahan beri. Minuman ini melancarkan peredaran darah dan meningkatkan tenaga saya"


Zinc Complex
120 tablets
Harga runcit Semenanjung Malaysia ialah RM33
Hubungi saya untuk harga terbaik!


Wakil Pengedar Shaklee Anda
Nur Hifzan Muhamad Zanini (ije) 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 933313 ] 
♥ Contact Number : 0136530440
♥ SMS/WhatsApp : 0182704872 
 Emel : hifzan2286@gmail.com
♥ FB Page: Vitamin Suci
♥ FB : Hifzan Zanini 
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

** Shaklee ID 933313 boleh digunakan jika kawan-kawan nak beli sendiri di cawangan Shaklee yang berdekatan. Klik SINI untuk senarai cawangan Shaklee anda.

Comments

Diet Diet Sihat said…
Hook Dr mahathir pun ambil multivitamin

Fuhh Tun M pon amalkan jugak ya

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan