Ajar Si Manja berpuasa dengan Shaklee

Assalamualaikum.

Syaban telah menjelma, hanya beberapa hari lagi untuk kita melangkah ke bulan penuh barakah, Ramadhan. Alhamdulillah. Sempena meraikan Ramadhan yang hampir tiba, Shaklee membuat promo istimewa Mealshake. Beli 6 percuma 1!!



Apa itu Meal Shakes?

Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan dengan perisa vanila yang harum. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. 

Bagaimana Meal Shakes membantu anak kecil atau ibu hamil berpuasa?

Meal shakes mempunyai protein, kalsium, serat, vitamin dan mineral. Bila berpuasa, badan kekal aktif kerana telah dibekalkan dengan nutrien yang mencukupi semasa bersahur dengan Meal Shakes. Ia mengenyangkan!

Lazim diketahui, anak kecil sukar makan makanan berkhasiat. Dengan pengambilan Meal Shakes ketika bersahur, ia membekalkan segala nutrien yang diperlukan tubuh sepanjang hari dan membuatkan anak kekal aktif apabila berpuasa.

 Gestron dalam tubuh bertindak membuatkan kita berasa tidak selesa sepanjang hari berpuasa. Pengambilan Meal Shakes dapat mengurangkan gestron dalam tubuh badan.

Siapa sesuai mengambil Meal shakes? 

Sarapan untuk anak kecil sebelum ke sekolah
Suami sibuk di tempat kerja
Isteri yang bekerja
Ibu hamil
Orang tua yang sukar menelan pil


Testimonial anak kecil yang semakin cergas dan cerdas!

*PD = Performance Drink




Tiada kebuntuan dan kegusaran dalam mendidik si manja untuk belajar berpuasa. Jadikan Ramadhan kali ini sebagai titik permulaan puasa yang menyeronokkan bagi si manja anda!

Jangan lupa! Bulan Jun 2013 adalah bulan promosi Meal Shakes! Dapatkan bekalan puasa untuk seisi keluarga dengan harga istimewa. 

Harga runcit Meal Shakes RM114 (WM) dan RM121 (EM). Hubungi saya untuk dapatkan harga istimewa.


Wakil Pengedar Shaklee Anda
Nur Hifzan Muhamad Zanini (ije) 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 933313 ] 
♥ Contact Number : 0136530440
♥ SMS/WhatsApp : 0182704872 
♥ Emel : hifzan2286@gmail.com
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.**


Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan