Vivix Cellular Anti-Aging Tonic adalah satu kejayaan revolusi dalam memerangi penuaan selular. Dibangunkan selepas bertahun-tahun penyelidikan oleh Shaklee Corporation, Vivix adalah anti-penuaan tambahan yang terbaik di dunia.

Satu bekalan 30-hari Vivix memberikan jumlah yang setara resveratrol yang terdapat dalam 3,000 gelas wain merah, dan bahan-bahan Vivix telah ditunjukkan dalam kajian makmal sebagai 10x lebih berkuasa dalam melambatkan mekanisme utama penuaan daripada resveratrol sahaja.

Testimoni dari ahli-ahli Shaklee adalah menakjubkan!

TESTIMONI DIABETES:

Seperti yang anda tahu, saya kencing manis dengan semua masalah yang pergi bersama-sama. Salah satu kebimbangan terbesar saya adalah kehilangan kaki saya kerana datuk saya hilang dari diabetes. Saya mengalami neuropati teruk di kedua-dua kaki dan kaki saya. Di samping itu, saya mempunyai 3 stent dimasukkan ke dalam kaki kiri saya pada musim panas lalu dan telah disahkan menghidap PAD. Saya mengalami kejang kaki yang teruk setiap malam. Tidak malam berlalu apabila saya tidak dikejutkan oleh mereka dan terpaksa melompat keluar dari katil dan berjalan-jalan. Ini akan berlaku beberapa kali malam. Sejak mengambil Vivix, saya tidak pernah dikejutkan satu petang dengan kejang kaki. Begitu indah! Dan saya dapat merasakan kaki saya sekali lagi. Mereka tidak lagi merasa seperti appendages kayu di bawah sana. Memberkati dan Shaklee Vivix! Saya kini mengalami malam penuh dengan tidur.

Cathi S. Lindall, CPA

MENDERITA ARTHIRITIS

Saya seseorang yang telah menggunakan vitamin Shaklee serta pelan perniagaan mereka untuk memperbaiki semua unsur-unsur profil kesihatan saya sejak tahun 1985. Saya kini 72 dan telah mengalami satu jumlah yang tinggi daripada sendi, otot dan sakit belakang. Ia telah berkembang sejak beberapa tahun yang lalu kepada kadar yang teruk melaksanakan tidur dan pergerakan yang paling. Saya telah menggunakan sehingga 16 Sakit tablet Kompleks sehari untuk mengawal kesakitan ini semakin berkembang. Ia bekerja untuk menghilangkan sakit tetapi kesakitan itu sendiri tidak menunjukkan tanda-tanda membiarkan sehingga. Kemudian, pada awal bulan Ogos, Shaklee Corporation memperkenalkan VIVIX, tonik jangka hayat baru yang hebat dengan ekstrak resveratrol dan super-anggur.

Saya benar-benar mula mengambil Vivix semasa menghadiri konvensyen di New Orleans. Ia kini 15 September dan saya sakit percuma! Saya mengambil Kompleks NO Pain. Saya menggunakan preskripsi untuk produk-produk kesihatan yang disyorkan oleh Dr Jamie McManus di samping Vivix ... satu sudu teh sehari. Ia adalah baik untuk dapat bergerak lagi tanpa rasa sakit di mana-mana.

Martha Maxwell

KISAH KANSER:

Biar saya berkaitan cerita yang saya dengar hari ini mengenai seorang wanita yang mempunyai kanser 10 tahun lalu dan enggan kimo dan memutuskan untuk pergi laluan semula jadi menggunakan Shaklee dan pendekatan alternatif yang lain. Beliau telah sangat baik untuk bertahun-tahun. Apabila Vivix keluar rakannya memberitahu dia tentang hal itu ... dia menghantar maklumat kepada doktor itu dan biasanya mereka akan menghantar beliau tindak balas e-mel tetapi tidak kali ini! Mereka memanggil beliau dan memberitahunya untuk, "tidak berjalan, tetapi RUN untuk mendapatkan produk ini dan mula mengambil ia dengan segera!"

Lorri

CARPAL TUNNEL/SLEEP/HOT FLASHES:

Saya telah mengambil Vivix selama kira-kira 3 minggu sekarang. Saya mengambil tidur lembut setiap malam kerana saya mempunyai Terowong Karpal dalam kedua-dua pergelangan tangan saya dari tahun lalu. Saya terpaksa memakai pendakap pergelangan tangan untuk tidur, dan saya masih akan bangun di waktu malam dengan sakit di pergelangan tangan saya, dan juga telah bangun dengan 'hot flashes'. Jadi saya meningkat tidur lembut saya untuk 5 biji malam, saya tidur dengan baik, dan tidak lagi mempunyai hot flashes, selagi saya mengambil 5 setiap malam.

Well, tidur lembut diletakkan pada perintah kembali untuk beberapa bulan, dan terima kasih kepada kebaikan yang Vivix tiba! Dari sudu pertama Vivix, saya tidur sepanjang malam, dan tiada kilauan panas. Selepas hanya beberapa hari mengambil Vivix saya menyedari bahawa pergelangan tangan saya tidak mencederakan pada semua apa-apa lagi, jadi saya mengambil keputusan untuk berhenti memakai penyokong gigi saya pada waktu malam, dan kini, mereka tidak lagi duduk di atas meja di tepi katil saya, mereka tetap terima kasih di almari untuk Vivix, saya tidak mempunyai hot flashes, saya tidak perlu memakai pendakap pergelangan tangan saya, dan pergelangan tangan saya tidak menyakiti lagi. Saya juga sedar, bahawa saya tidak mempunyai sakit dan kesakitan di seluruh badan saya seperti yang saya digunakan untuk mempunyai. Saya mempunyai kurang sakit kepala. Hanya berasa baik di seluruh.

Sedikit lebih 6 tahun lalu, saya mengalami strok, saya amat bernasib baik kepada pemulihan saya walaupun masalah saya yang saya ada, saya rasa saya adalah kira-kira sedikit lebih baik, dan saya pasti terdapat lebih banyak perkara-perkara yang bekerja di dalam badan saya dengan Vivix bahawa lebih banyak masa akan membuktikan kepada saya, dan itu semua untuk VIVIX indah! Oh, bukan untuk mengambil dari tidur lembut, tetapi saya tidak lagi perlu mengambil tidur lembut dengan Vivix! Ia seperti sirap keajaiban, hanya sudu sehari, menyimpan kesakitan jauh!

Suami saya, selepas mendengar saya bercakap gah tentang Vivix dan mengetahui bahawa saya tidak lagi memakai pendakap pergelangan tangan ke tempat tidur, dan mengambil ubat yang kurang untuk sakit badan & sakit dan sakit kepala, dan tidak lagi mengambil tidur yang lembut dan tidur yang baik ... mengambil keputusan untuk mencuba!

Nah, hanya selepas satu minggu, dia ketagih, dan ia adalah sukar untuk meyakinkan beliau di mana-mana produk. Beliau adalah seorang pekerja Steel, jadi mempunyai banyak sakit dan kesakitan, dan dia adalah salah satu yang tidak pernah tidur baik, bangun setiap malam setiap jam, atau sekurang-kurangnya setiap jam lain. Beliau tidur semua melalui malam kini buat kali pertama, dan mengatakan bahawa sudah sendi dan tubuhnya tidak sakit seperti ia digunakan untuk hanya selepas satu minggu. Kata-Nya, "Saya tidak tahu bagaimana ia, tetapi barangan yang bekerja" Saya tidak boleh menunggu lebih banyak masa untuk pergi oleh untuk melihat bagaimana kita rasa dan mencari selepas mengambilnya lagi.

Joanne & Aaron

KULIT lebih muda:

Kulit saya telah sangat kering, dan semakin teruk, untuk beberapa tahun yang lalu. Suami saya berkata lengan saya kelihatan seperti kulit kecokelatan. Kulit adalah tebal, membosankan, dan sangat kering, walaupun menggunakan pelembap muka Enfuselle kepada mereka. Jika saya tercalar lengan saya walaupun sedikit akan ada tanda putih dan kulit akan mengelupas. Saya menganggap ia adalah hanya satu tanda usia dan saya perlu menerimanya dan kemudian datang Vivix! Kulit saya lebih muda sekali lagi.

Mona Jones

MASALAH SINUS:

Saya telah mengambil makanan tambahan Shaklee sejak tahun 1986. Satu perkara yang telah tetap jangkitan sinus adalah dengan mengambil antibiotik sekali setiap tahun. Selepas menambah Vivix kepada rejim tambahan saya, saya secara jujur ​​boleh mengatakan bahawa gejala sinus yang hilang. Saya tahu Vivix membuat perbezaan selepas bermalam di adik-adik saya. Beliau mempunyai kucing dan saya biasanya akan mengambil Claritin selepas lawatan-saya tidak mempunyai gejala langsung. Vivix pastinya bernilai cuba jika anda mengalami masalah resdung seperti saya mempunyai pada masa lalu!

Karen M. Brown

Kolitis:

Saya mengalami selama bertahun-tahun dari kolitis barah - satu keadaan keradangan usus besar yang menghasilkan membakar, gatal-gatal dan cirit-birit. Saya melihat diet saya sangat berhati-hati dan menambah makanan tambahan Shaklee yang penting untuk pencernaan yang sihat bersama-sama dengan Vitalizer itu.

Keadaan saya bertambah baik, tetapi sebaik sahaja saya akan makan gula atau mana-mana gluten, saya sekali lagi akan mengalami banyak kesakitan dan cirit-birit.

Saya mula mengambil VIVIX dan menyedari hari demi hari keradangan adalah kurang dan kurang. Semua gejala yang dikaitkan dengan penyakit itu telah hilang dalam 8 hari.

VIVIX juga telah memberikan saya banyak tenaga, otak saya bekerja lebih baik dan saya berasa lebih muda.

VIVIX telah mengubah hidup saya kerana saya mengalami selama bertahun-tahun. Bersyukur kepada Tuhan kerana Shaklee.

Donn Mathias

MEDS PAIN NO MORE:

Tom dan saya telah di Vivix untuk 1 minggu dan 2 hari. Selepas kira-kira 5 hari, Tom menyedari bahawa kaki tidak lagi cedera. Beliau telah rosak mereka kedua-dua sebagai seorang pemuda bermain sukan.

Tom ialah 65 dan artritis mencecah buku lali beliau pada tahun ini. Beliau terpaksa mendapatkan dan mengambil meds sakit supaya dia boleh tidur. Selepas mengambil Vivix hanya 5 hari, dia tidak lagi memerlukan meds sakit untuk tidur.

Nancy Douglas

Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan