Top 7 Suplemen Vitamin, Mineral dan Tambahan Herba Anti Penuaan


Kami Tentang Kesihatan! Shaklee, kita nombor satu kesihatan semulajadi dan syarikat pemakanan di Amerika Syarikat. Kami Shaklee, dan Shaklee telah membuat orang sihat selama lebih 50 tahun. Kami fikir kesihatan adalah perkara yang paling penting di seluruh dunia. Tanpa itu, anda tidak mempunyai apa-apa. Kini, dengan pemakanan Shaklee anda boleh kekal sihat lebih lama. Produk Shaklee adalah selamat, kuat dan mereka adalah 100% terjamin.



1. Vivix - 10 kali lebih berkuasa daripada resveratrol sahaja, Vivix ™ adalah di bahagian atas senarai Penuaan Vitamin Anti Tambahan kami. Vivix ™ Cellular Tonik Anti-Penuaan adalah satu kejayaan revolusi dalam memerangi penuaan selular. Dibangunkan selepas bertahun-tahun penyelidikan oleh Shaklee Corporation, Vivix adalah anti-penuaan tambahan yang terbaik di dunia. Dalam kajian makmal,

Diformulasikan dengan Resveratrol yang paling kuat di dunia, bahan-bahan Vivix telah memberi kesan kepada empat mekanisme utama penuaan selular. Satu bekalan 30-hari Vivix memberikan jumlah yang setara resveratrol yang terdapat dalam 3,000 gelas wain merah, dan bahan-bahan Vivix telah dibuktikan dalam kajian makmal sebagai 10x lebih berkuasa dalam melambatkan mekanisme utama penuaan daripada resveratrol sahaja. butir-butir




2. CarotoMax - Popular dengan kandungan antioksida. Apabila anda tidak boleh makan 5 - 7 hidangan buah-buahan segar dan sayur-sayuran setiap hari seperti yang disyorkan oleh USDA, suplemen berkuasa ini mendapat anda dilindungi. Ia diformulasikan dengan karotenoid, flavonoid, lutein, beta karotena, lycopene. Pengambilan harian purata adalah hanya 8 mg-CarotoMax menyediakan lebih 13 mg daripada karotenoid yang sangat berfaedah.

CarotoMax:

♥ membantu mengekalkan kesihatan keseluruhan kesihatan dan jangka panjang mata, jantung, kulit, paru-paru, prostat, dan serviks
♥ menyokong sistem imun yang kuat dan ia larut lemak.
♥ mengandungi ekstrak unik pekat daripada tomato, mikro-alga, minyak sawit, dan marigold.
♥ menggalakkan kesihatan yang baik dan kesejahteraan dan menyediakan sokongan antioksidan yang kuat.



3. Vitamin E, dengan gabungan Selenium dan ekstrak biji anggur. Diformulasikan secara semulajadi bagi jantung, kolon, prostat dan kesihatan imun, Selenium dan Ekstrak Biji Anggur (proanthocyanidins) digabungkan untuk penghantaran cepat. Vita-E Complex ® juga mengandungi antioksidan larut lemak yang kuat. Vitamin E juga menyokong jantung, otak, dan kesihatan prostat dan menggalakkan paru-paru, kolon, dan fungsi imun.

Satu kapsul gel lembut kami menyediakan 400 IU semulajadi sumber vitamin E, 65 mcg selenium sebagai pelengkap kepada aktiviti vitamin E dan 38 mg ekstrak grapeseed mengandungi proanthocyanidins, sebatian yang muncul untuk mempunyai ciri-ciri anti-oksida yang lebih kuat daripada kedua-dua vitamin C dan E.




4. Omega 3 - DHA Omega Guard Minyak Ikan suling Terbaik di Dunia dengan EPA, DHA dan ALA. Mengandungi spektrum penuh tujuh semulajadi Omega-3 asid lemak: EPA, DHA, ALA, dan banyak lagi. EPA memberi manfaat kepada jantung dan sendi, manakala DHA adalah penting untuk perkembangan otak dan fungsi. * Membantu mengurangkan risiko penyakit jantung † Ultra tulen, gred farmaseutikal, diproses melalui penyulingan molekul triple (merkuri dan bahan cemar dikeluarkan) minyak ikan terbaik dunia dengan penuh spektrum potensi tujuh omega-3. 




5. Vitamin C - Vita C Antioksidan Selular dan Perlindungan Imun Badan. Anda mampu melakukan banyak perkara, tetapi ia tidak boleh membuat atau menyimpan vitamin C. Dan apabila diambil Vita C hanya bertahan 3-4 jam. Shaklee berterusan Release Vita-C 500 mg menawarkan kelegaan berterusan masa perlindungan jam selepas jam dengan menggunakan sistem kelegaan berterusan proprietari. "the-do-everything" nutrien, vitamin C adalah antioksidan yang kuat.

Sustained Release Vita-C menyediakan:

Potensi vitamin C yang tinggi
♥ Satu sistem yang berterusan melepaskan hak milik yang menyampaikan vitamin C bersamaan oren satu dan setengah setiap jam selama lima jam.
♥ Satu formula yang membantu mengekalkan pertahanan semulajadi antioksidan, integriti sel, dan kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot, dan saluran darah. mengetahui lebih lanjut


6. OsteoMatrix ® Untuk Optimum Kesihatan Tulang datang penuh dengan Kalsium, Vita D, K dan Magnesium Gabungan dalam Satu! Anda perlu lebih daripada sekadar kalsium untuk membina tulang yang kuat. OsteoMatrix menyediakan matriks unik nutrien penting termasuk kalsium, vitamin D dan K, magnesium, dan banyak lagi untuk membina dan mengekalkan tulang yang kuat. Ia terbukti secara klinikal untuk meningkatkan penyerapan kalsium, dan kecil, caplets bersalut adalah mudah untuk menelan! OsteoMatrix klinikal terbukti menyediakan matriks unik nutrien penting yang melampaui kalsium untuk membina dan mengekalkan tulang dan gigi yang kuat.

Di samping itu untuk membina tulang dan gigi yang kuat, nutrisi dalam OsteoMatrix:

Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal
♥ Membantu dalam pengecutan otot dan penghantaran saraf
♥ Membantu mengurangkan gejala PMS seperti kembung, kekejangan, retensi air, cepat marah, dan kemurungan
♥ Menyediakan 1,000 mg (100% DV) unsur kalsium daripada sumber-sumber yang paling pekat dan mudah diserap alam semula jadi
♥ 400 mg (100% DV) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang dan menguatkan mereka
♥ 400 IU (100% DV) vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium

** Senaman dan pemakanan yang sihat dengan kalsium tambahan boleh mengurangkan risiko osteoporosis, terutamanya dalam orang tua. Pengambilan kalsium yang mencukupi adalah penting, tetapi pengambilan harian melebihi 2,000 mg tidak akan memberikan apa-apa manfaat tambahan.




7. ESP Protein Soya - Kuasa Protein Untuk Tenaga Tahan Lama

Protein adalah satu blok bangunan penting untuk kesihatan. Kritikal untuk mengekalkan otot, membaiki tisu, pembentukan darah yang sihat, imuniti dan hampir setiap fungsi dalam badan anda. Protein soya kami adalah berkualiti tinggi dan mempunyai pelengkap penuh dengan asid amino. Ia menyampaikan Tenaga mampan, dengan Kualiti Tertinggi Protein Berasaskan Loji Available!

Ini rendah lemak, bukan GMO (bukan organisma diubah suai secara genetik) protein biologi yang lengkap mengandungi semua sembilan asid amino penting. Ia adalah ideal untuk seisi keluarga, memberi anda 14 gram hati yang sihat protein soya setiap hidangan 

* Lebih daripada satu alternatif makanan ringan yang sihat, Energizing Protein soya adalah cara yang lazat untuk menjana badan anda dengan berkualiti tinggi, protein soya sihat jantung. * jam selepas jam, ia menawarkan lif tenaga diukur

Energizing Soy Protein juga:

♥ Semula jadi rendah lemak
♥ Bebas kolesterol
♥ Penuh dengan semua asid amino penting.
♥ Sebagai sebahagian daripada diet yang sihat: ** Membantu membina otot, kulit, dan hormon
♥ Menyokong sistem imun
♥ Mengekalkan paras kolesterol yang normal
♥ Menggalakkan kesihatan jantung dan prostat.
♥ Mengandungi isoflavon soya, yang boleh membantu mengurangkan 'hot flashes' dan menggalakkan kesihatan payudara.


Vitamin tambahan penting kami menyediakan asas teras pemakanan yang teras untuk kesihatan keseluruhan dan kesejahteraan. Mereka termasuk Vita Lea (Multi-Vitamin), Vita B, Lecithin, DTX dan Zinc.

Jika anda sedang merancang untuk memulakan diet pemakanan yang sihat dan atau pelan pemakanan tambahan tetapi anda tidak pasti di mana untuk memulakan, berasa bebas untuk menghubungi saya. Tiada kewajipan. Hubungi saya.



Wakil Pengedar Shaklee Anda
Nur Hifzan Muhamad Zanini (ije) 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 933313 ] 
♥ Contact Number : 0136530440
♥ SMS/WhatsApp : 0182704872 
♥ Emel : hifzan2286@gmail.com
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.**


Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan