10 sebab utama kenapa perlu suplemen hebat Shaklee

Vitamin tambahan ada dijual mana-mana, dari Wal-Mart untuk memandu melalui stesen minyak hingga ke gedung membeli belah. Vitamin tambahan ini dikeluarkan oleh banyak syarikat, dengan reputasi baik atau tidak. Sebelum anda membuat keputusan kesihatan kritikal, kami mencadangkan bahawa anda hanya melakukan penyelidikan mudah. Baca label dan membandingkan. Kami amat yakin jika anda melakukan usaha yang wajar, anda akan memilih Shaklee.

Berikut adalah kenyataan yang dikeluarkan oleh Sains Kesihatan dan Jabatan Pendidikan kami.

"Top 10 Sebab untuk mengambil Tambahan Shaklee".

Jika anda berfikir anda tahu apa yang membuatkan syarikat ini dan produk kami berdiri selain dari yang lain, segarkan pengetahuan anda dengan senarai Sepuluh Langkah utama yang kita ambil untuk memastikan bahawa makanan tambahan Shaklee adalah yang terbaik di pasaran:

1. Shaklee menjalankan lebih daripada 100,000 ujian setiap tahun untuk memastikan keselamatan dan keberkesanan produk kami.

2. Setiap Produk Shaklee adalah 100% diuji untuk memastikan dan menjamin bahawa setiap bahan yang merupakan sebahagian daripada tuntutan label kami hadir dalam jumlah yang sesuai.

3. Semua bahan-bahan dalam produk Shaklee yang layak di bawah protokol Shaklee sangat ketat, yang unik dalam industri, yang diuji dengan 350 bahan cemar kimia, termasuk racun perosak, racun herba, logam berat, sisa-sisa pelarut, dan lain-lain

4. Ahli-ahli sains Shaklee kami mewujudkan rumusan supaya bahan-bahan aktif utama termasuk di peringkat klinikal berkesan, jauh lebih tinggi daripada syarikat-syarikat di pasaran.

5. Setiap produk dirumuskan dengan bahan-bahan pemakanan yang telah dikaji secara meluas untuk mengesahkan keselamatan dan keberkesanan. Produk kami tidak mengikuti "Arah aliran," tetapi menggabungkan bukti saintifik dan / atau epidemiologi keperluan dan manfaat.

6. Shaklee menggunakan sistem penyampaian maju untuk meningkatkan bioavailabiliti - dan sistem ini diuji untuk mengesahkan kelebihan penghantaran nutrien mereka.

7. Semua bahan-bahan mestilah diterima dari sudut pandangan falsafah Shaklee, serta penelitian terperinci tentang keselamatan mereka. Kami tidak hanya menerima Sijil Analisis bahawa banyak syarikat-syarikat lain menerima, tetapi retest untuk pencemaran untuk mengesahkan Sijil Analisis adalah tepat.

8. Shaklee mempunyai komitmen untuk mengelakkan penggunaan rasa pemanis, tiruan dan bahan pengawet tambahan. Kami hanya menggunakan bahan tidak diubahsuai secara genetik protein soya.

9. Shaklee membangunkan banyak piawaian dan protokol untuk pembuatan yang kini dirujuk sebagai Amalan Pengilangan Baik (GMPs).

10. Bukti berterusan prestasi produk kami ditunjukkan oleh:

• Lebih 100 penerbitan saintifik, 90-campur dalam jurnal-jurnal ulasan

• Kajian Landmark, hanya kajian seumpamanya, yang menunjukkan bahawa orang-orang yang mengambil suplemen Shaklee sepanjang tempoh 20 tahun yang mempunyai kesihatan yang ketara yang lebih baik daripada kedua-dua pengguna tunggal multivitamin dan nonsupplement

• Produk Shaklee menjanakan atlet untuk memenangi 125 pingat

• Produk Shaklee mengisi peneroka dunia, 7 Masa-Life "Adventures Terbesar Masa Semua," dan NASA Shuttle angkasawan dengan produk rehidrasi khas (dipanggil Astro-Ade). Tambah ke senarai ini pencapaian dan anugerah dalam bidang kepimpinan dan tanggungjawab alam sekitar kami, dan anda akan melihat mengapa saya benar-benar bangga untuk menjadi sebahagian daripada syarikat ini, di mana integriti, kualiti dan tanggungjawab sosial adalah standard kami, dan di mana membuat rakyat dan planet sihat adalah misi kami.

Shaklee adalah tentang membantu orang mengawal kesihatan masa depan mereka menurut pilihan mereka hari ini. 16 tahun saya sebagai seorang doktor keluarga amalan membawa saya untuk mempercayai lebih kuat bahawa pencegahan adalah di mana masa depan perubatan mesti pergi. Penyelidikan mengesahkan bahawa pemakanan, mengawal berat badan, dan penambahan bijak kuat boleh memberi kesan tenaga anda hari ini dan kesihatan anda pada masa depan, dan saya percaya bahawa kita boleh mentakrifkan semula kesihatan pada tahun-tahun akan datang. Terima kasih untuk semua yang anda lakukan untuk berkongsi produk Shaklee dan Perbezaan Shaklee dengan begitu banyak. Bersama-sama kita akan membuat perbezaan BESAR dalam kesihatan dunia! Menjadi baik! "

by ~
Dr Jamie McManus, MD, FAAFP
Pengerusi Hal Ehwal Perubatan, Sains Kesihatan dan Pendidikan untuk Shaklee Corporation

Mempunyai hari yang sihat,p

Comments

Popular posts from this blog

Manfaat Buah Kaduka / Haritaki / Chebulic Myrobalan

PELAJAR UNIVERSITI ADA INCOME RM5000 LEBIH SETIAP BULAN

Cara Makan Lecithin dan Alfalfa untuk Kuruskan Badan